Cera Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er veldig interessert i alt som har med ernæring og helse ifb med det og gjøre, så jeg har lyst og jobbe innen dette. Men hva annet enn ernæringsfysiolog kan man utdanne seg til/jobbe som?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Hvis du har mye kunnskap uten å ha utdannelse tenker du på? Kanskje på treningssenter? Kosteveileding på slankekurs?
2shy Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har også lyst til å jobbe innen ernæring/helse, men jeg kommer nok isåfall til å velge en alternativ retning og jobbe holistisk.
Cera Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2011 Hvis du har mye kunnskap uten å ha utdannelse tenker du på? Kanskje på treningssenter? Kosteveileding på slankekurs? Jeg tenkte på utdannelse innen det. Helst høyskole/universitet.
momo Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Du har klinisk ernæringsfysiolog utdannelse, da kan du jobbe på sykehus etterpå. Ellers finnes det flere studier innen ernæring. Er bare og se på studietilbud på de universiteter/høyskoler du kunne tenkt deg å gå på. Vet og flere høyskoler har mat og helse i kombinasjon med idrett.
Cera Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2011 Men hvordan er jobbmulighetene etter sånne studier? Jeg føler at mange av de utdannelsene kanskje er litt for generelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå