Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hurra for Sinsen Dyreklinikk. Kopiert fra deres side på Facebook. KAMPANJE KASTRERING/STERILISERING/ID-MERKING KATT I samarbeid med Dyrebeskyttelsen Norge avdeling Oslo og Akershus skal vi ha kampanje på kastrering, sterilisering og id-merking fra 1 november til 30 november. Hjemløshet (hos katt spesielt) er blandt de hyppigste dyrevernsproblemer i Oslo og Akershus. Den beste måten å begrense dette på er å kastrere/sterilisere og ID-merke dyrene. Prisene i kampanjedagene vil være: Kastrering hannkatt 500,- Kastrering hannkatt + chip 890,- Kastrering hannkatt + chip + vaksine 990,- Sterilisering hunnkatt 1290,- Sterilisering hunnkatt + chip 1650,- Sterilisering hunnkatt + chip + vaksine 1800,- For bestilling av time ring tlf.22 22 31 11 eller send oss en e-post på [email protected]. Velkommen! 3
Green Lady Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er fast kunde hos Sinsen Dyreklinikk (gjerne med Belle Gunnes som sjåfør), så kan anbefale denne klinikken! De er flinke på service, de behandler dyrene bra, tar seg tid til å svare eiere på (til tider dumme) spørsmål og det er rett og slett et supert sted. Bare noen meter unna ringveien! Hipp hurra for Sinsen Dyreklinkk!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Skulle gjerne hatt slike kampanjer her jeg bor. Jeg har tatt ansvar for mine dyr, men er lei av naboer og andre som lar sine katter reke rundt. Blir bare kattunger og bråk av det. Kjenner flere som får kattunger gang på gang, og slår dem i hel. Har meldt fra til mattilsynet, og tatt avstand fra de folkene, jævla drittsekker. Bor dessverre rundt 800km unna sinsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå