Jente79 Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Har nettopp kjøpt meg en undulat. Syntes han undulaten vi har trengte litt selskap. Men hva skal jeg kalle den nye som sagt er en jente? Håper på mange fine navneforslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Søta ? :blunke: eller olga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Fønix Nille Frida Frøya Sussi Tussi Nikita Tia Solan Kikki Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Dolly Skipper Linnea Pip Pippi Gulli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 min het polly.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Min het Isabel - før vi fant ut hun var en hann, og da ble han hete Oliver. Vi kjøpte deretter en hunn som het Jenny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Fønix Er ikke det et guttenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ville kalt den "Pippa". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 11. desember 2003 #9 Del Skrevet 11. desember 2003 Mille Toppy Birdie Emma Gulli Beauty Bambi Tweety La oss vite hva pippippen blir kalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 12. desember 2003 #10 Del Skrevet 12. desember 2003 Min heter Emma, og det synes jeg er et fint undulatnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 18. desember 2003 #11 Del Skrevet 18. desember 2003 Mine hette Pella og TurboLaila (Og guttene het Indigo og Kiwi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. desember 2003 #12 Del Skrevet 29. desember 2003 Litt sent ute, men - Polly Ester er et bra navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå