Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Lurer på om fargethår tar skade av saltvann. Risikere man at hårfargen blekner i saltvann?
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Nei det har jeg aldri hørt om - har aldri skjedd for meg ihvertfall.
Orthia Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Lyst/bleket hår kan bli enda lysere i saltvann. Håret blir også tørt. Farget hår vet jeg ikke. Ville uansett anbefale deg å skylle håret godt etter at du har badet i saltvann, så er du på den sikre siden.
Lillebi Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Saltvann kombineres gjerne med sol, og sol kan bleke hårfargen. I tillegg kan saltet tørke ut håret, og farget hår har allerede et stort potensiale til å bli tørt. All bading gjør gjerne at fargen falmer raskere også...
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Var i syden i sommer, og ca. en mnd før hadde jeg farget håret mørkebrunt. Etter mye sol og saltvann fikk håret mitt skikkelig rødskjær. Farget håret igjen ganske fort da jeg kom hjem. Men heldigvis ble håret ikke ødelagt da jeg var flink til å pleie det både før og etter bading...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå