Gå til innhold

Morsomme annonser på Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ta en titt på "Vi som fascineres av bildene på Finn.no"-gruppa på Facebook. Ler så jeg griner. ;)

• Liker 3
Skrevet

Hahaha. Huff, fikk litt vondt av de dyrene:/ Håper det bare var alle skrivefeilene som gav meg inntrykket av at dette var noe særs useriøst.

veldig snill har aldri spytta på mennesker. :fnise:

Skrevet

Hahaha. Huff, fikk litt vondt av de dyrene:/ Håper det bare var alle skrivefeilene som gav meg inntrykket av at dette var noe særs useriøst.

veldig snill har aldri spytta på mennesker. :fnise:

Det var en morsom annonse, men jeg blir litt stressa på dyrenes vegne jeg også.

For øvrig så er spytting den eneste måten en lama kan beskytte seg på :)

Skrevet

Du burde ta en titt på "Vi som fascineres av bildene på Finn.no"-gruppa på Facebook. Ler så jeg griner. ;)

Syns egentlig ikke det var så mye morsomt, egentlig, går mye i rom som var innredet veldig trist. :tristbla:

Men ok, det nazibadet var jo ganske friskt da! :fnise:

Skrevet

Kommentarene er halve moroa. ;)

Skrevet

Jeg synes de annonsene der jenter kledd i TYNN kortkjole, helst midt på vinteren, selger hesten sin. Det ser jo bikkjekaldt ut, hesten har 5cm vinerpels, og snøen ligger i tjukke lag. Men for all del, hva er en lungebetennelse mot det å få flere treff på annonsen sin :)

Ikke har de hjelm heller, som i grunn er det aller farligste.

• Liker 3
Skrevet

Ja, det var jommen meg et flott partytelt! Haha!

Annonsen med hesten og lamaen er jo helt vill. Ikke bare pga skrivefeilene og presiseringen om at lamaen ikke spytter, men at hun ikke har bilde av dyra og ikke nevner et ord om hva slags rase hesten er! En hest kan være så mangt, og når den er så ung som sju år og likevel bare skal gis bort må det jo være noe gærent! Hva har hun brukt hesten sin til?

Og den er redd for hunder, men ikke hennes hund? Ja, det hjelper en evt ny eier, gitt! :gjeiper:

• 10 måneder senere...
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Gammel tråd. Men uansett, stusset litt når jeg så denne annonsen. Betyr ONS det jeg tror i denne sammenhengen eller har det flere betydninger som jeg ikke var klar over? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Nei, det ser ut som de virkelig mener one night stands XD

Skrevet

Åh hjelpes. Jaja, fint for de som vil imponere en ONS;)

Skrevet

Kan noen linke til gruppa på facebook? Finner den ikke...

Skrevet

Gammel tråd. Men uansett, stusset litt når jeg så denne annonsen. Betyr ONS det jeg tror i denne sammenhengen eller har det flere betydninger som jeg ikke var klar over? :fnise:

Hæhæhæhæh, det er jo billigere for hotell, og det med frokost vel? Om man ikke vil lyve på seg en fancy leilighet da. Men det blir kanskje flaut om flere folk tar med samme person til den pulehula :ler:

• Liker 1
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Neh, det betyr visst dette..

Skrevet

ONS er en oljemesse som foregår i stavanger ;) så nei det er ikke one night stand hehe :P

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Åja, haha. Lett å missforstå, men da vet jeg det :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...