Redbull Skrevet 25. oktober 2011 #1 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mannen ønsker seg en skikkelig klokke til jul, og det har jeg tenkt å spandere på han etter tre år uten julegave Jeg har lyst å gravere noe på innsiden, men er helt tom for ideer. Jeg er på utkikk etter ett sitat kanskje, eller noen vellvalgte ord, som ikke er for sukkersøte, men som sier hva han betyr for meg... Ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje noe med TID/TIME. Time for love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2011 Njaaaa... Har tenkt på "Always & Forever" men jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 27. oktober 2011 #4 Del Skrevet 27. oktober 2011 "Tid for ømhet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 27. oktober 2011 #5 Del Skrevet 27. oktober 2011 Åh, jeg har egentlig ikke lyst til å "gi bort" denne, men... "Kjærlighet staves med tre bokstaver. T-I-D" Evt kortvarianten "tid er kjærlighet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. oktober 2011 #6 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du kan jo skrive "Jeg har alltid tid til deg." (Uten gåseøynene såklart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. oktober 2011 #7 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eller: "Call me whenever you want." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 28. oktober 2011 Takk for flotte svar folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå