Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Er plaget med har hud på hælene og bruker fotfil etter mykgjøring av huden når jeg er i dusjen. Men det tar ikke godt nok! Finnes det fotfiler som er grovere? Får jo langt i fra bort alt..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Du skriver ingenting om hva slags type fil du bruker i dag. Her finner du en oversikt i fra Scholl. Videre så får du god veiledning på et apotek.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Bruker sånn her: http://www.beauty4u.se/ovrigt/fotfil_1.jpg Denne her så jo grovere ut: http://www.scholl.com/no-NO/Hard-skin-razor/10004078/ProductDetail.raction Noen som har prøvd? Takk for linken
Gjest Spinell Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har denne, og den er ekstremt effektiv. Trykk på detaljbildet for å se skrapen skikkelig. Den eneste som tar "nok" etter min mening. Vær grundig med fotkrem etterpå (og hver dag ellers) for ikke å gjøre vondt verre Endret 25. oktober 2011 av Spinell
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har denne, og den er ekstremt effektiv. Trykk på detaljbildet for å se skrapen skikkelig. Den eneste som tar "nok" etter min mening. Vær grundig med fotkrem etterpå (og hver dag ellers) for ikke å gjøre vondt verre Ser jo bra ut! Kan jeg spørre hva du betalte for den?
Gjest Spinell Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Ser jo bra ut! Kan jeg spørre hva du betalte for den? Jeg kjøpte den på et Vitus-apotek, og der koster den visst 152 kroner nå, ser jeg. (Har hatt min i over et år, og husker ikke hva jeg selv betalte.) Se lenke.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg kjøpte den på et Vitus-apotek, og der koster den visst 152 kroner nå, ser jeg. (Har hatt min i over et år, og husker ikke hva jeg selv betalte.) Se lenke. Ok, men det er jo overkommelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå