Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 skal kjøpe meg ny mascara. bruker vanligvis rubinstein, men lommeboken er litt skranten før jul, så må bli noe annet. så i butikken i dag at loreal har en to-trinns ( den hvite først, så sort) ca 150,-. noen som har prøvd denne? så også at isadora var kommet med en som funker likedan, men til 120. noen som har prøvd?
Gjest Ethereal Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Jeg synes ikke mascaraene til L'Oreal er noe særlig bra... Mine billigfavoritter er helt klart: *Maybelline Sky High Curves (89,-?) *Maybelline Volum'Express (samme pris) Ellers kan du kjøpe mascarabase fra Estee Lauder eller Lancome som du kan bruke under alle slags mascaraer, koster ca 150,-
Orthia Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Jeg syns L'Oreals doble, som gjest spør om, er bra som festmaskara. Jeg får hvertfall lange vipper av den. Den er også lett å påføre. Som hverdagsmaskara er den ikke like god, fordi den kan bli litt for dramatisk. Den har også en svak tendens til å klumpe seg.
stinegull Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Enig!!L'oreal doble er OK til fest, jeg brukte den 3 dager og da var den klumpete å ta på. Nei, som sagt før, ønsk deg heller Christian Dior Diorshow til jul. Hvis lommeboka skranter, så er dette jo ett supert julegave tips til deg, eller hur??? Det er virkelig en bra Mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå