Gå til innhold

Hvorfor er det noen som ikke passer blondt hår?

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvorfor er det slik at noen jenter ikke passer blondt hår?

jeg passer overhodet ikke blondt hår og synes det er litt kjipt da forandring fryder. Synes egentlig det er litt merkeligt da mange blondiner har mørke øyenbryn!

Jeg er lys i huden, har lysebrunt hår og brun/grønne øyne. Alle frisørene sier jeg må ha det mørkt :/ så da tør jeg ikke prøve meg med lyst hår.

Blondiner passer ofte mørkt hår også. Urettferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste kler nok en grad av blondt hår, gjelder bare og ha rett tone. Ikke alle kler platina blondt ;)

• Liker 1
Gjest otrivin
Skrevet

Hvordan vet man egentlig om man kler å være blond?

Jeg syns jeg ser helt lik ut som med mørkt i ansiktet, er jo bare håret som er annerledes...

Kanskje jeg ser litt gladere ut, men klarer ikke si om jeg er penere eller styggere.....?

Skrevet

Kanskje det har noe med om man er type sommer , høst, vinter eller vår? At fargene man har fra naturens side spiller inn på samme måte som når man velger farge på klær.

Altså at en som er typisk vinter f.eks. ikke passer til pastellfarger mens en som er sommertype kler det godt? :vetikke: :vetikke:

• Liker 1
Gjest otrivin
Skrevet

WHAT? :P

Jeg har naturlig lysebrunt hår med blonde striper, litt brun for å være norsk og blå øyne.

Hva er jeg da? Hahhaa..

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg passer ikke i blondt hår. Noen nyanser er verre/bedre enn andre, men alt i alt kler jeg mørkt hår mye bedre. Dette ser jeg ikke på som kjipt i det hele tatt. Forandring kan man få til uten å gå fra å være brunette til blondine.

Skrevet

"Alle" sa til meg at jeg aaaldri måtte farge håret mitt blondt (Har en mørk kokesjokoladebrun hårfarge) men etter det ble slutt mellom meg og xen var jeg ganske langt nede og trengte en real oppfrisk. Farget håret mitt blondt og klippet opp BOB, om jeg får si det selv. Jeg var smashing som blond! :)

Prøv før du dømmer det helt ned og vekk ;)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Synes ikke jeg kler blondt hår :P Har vært blond et pr panger, å kommer ikke til å bleke håret sånn i gjen. Men jeg liker heller ikke for mørkt , for da ser jeg ikke norsk ut synes jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...