Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så neste helg skal jeg på reunion. trodde jeg skulle ha eggløsning den helgen, men viser seg til at det endte på denne helgen som var. Men så skal vi jo ut på kvelden. som oftes pleier jeg ikke å drikke i PP. Pleier å gjøre det når jeg vet at jeg ikke er gravid.

Tenkte jeg skulle ta med en graviditetstest for å ta en lørdags morgen. men tenkter at det er jo ikke sikkert at den blir positiv da. Jeg var en av dem som drakk så og si hver helg når vi gikk på skole sammen.

noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre?

Tenkte på å kanskje kjøpe alkoholfri vin og putte det på en vanlig flaske. det er det eneste jeg kommer på nå, at jeg kan gjøre. Vil jo ikke ødelegge for den eventuelle spiren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. ikke lett dette, har også hatt det slik flere ganger :P

Du kan nå gjøre som du sa, at ta alkoholfri vin på en vanlig flaske :P Men det er også veldig flaut viss noen plutselig vil smake! :P

Eller du kan vi at du ikke føler deg helt bra, så du vil ikke drikke alkohol?

Jeg vet ikke hva reunion er. Men en unnskyldning jeg ofte bruker er at jeg skal kjøre, så kan ikke drikke :P

Skrevet

Heisann lille_meghåper :)

Da jeg var yngre var jeg en del ute, og jeg drakk da alkohol. De to siste årene har jeg stort sett ikke drukket fordi jeg blir så utrolig dårlig, og det er ikke verdt det.

De første gangene jeg var på fest og ikke drakk, fikk jeg spm om jeg var gravid, og en del teite spørsmål. Etter hvert som tiden gikk, avtok alle spørsmålene, og idag er det stort sett ingen som spørr.

Jeg tenker at om du ikke vil innta alkohol, så er det ingen som har noe med hvorfor du ikke vil. Dersom folk spør meg nå hvorfor jeg ikke drikker, sier jeg at jeg blir så utrolig dårlig, og blir liggende strak ut dagen etter (noe som faktisk også stemmer).

Poenget mitt er at det skal ikke være nødvendig å gå i forsvar fordi man ikke drikker, men alikevell vet jeg at det er vanskelig. Enig med andre her at du kan si du kjører, eller si at du blir så dårlig, evt at du har planer dagen etter som innebærer at du må være i form. Tidene forandrer seg, og det at du ikke inntar like mye alkohol nå som du gjorde tidligere viser jo at du har vokst :) Tidene forandrer seg :)

Lykke til :D

Skrevet

Jeg bare tar med bilen å sier jeg kjører jeg eller tar en annen lame unskuldning som faller seg inn.

Sånn egentlig mener jeg at ingen har noe

med det ;)

Skrevet

Hm.. ikke lett dette, har også hatt det slik flere ganger :P

Du kan nå gjøre som du sa, at ta alkoholfri vin på en vanlig flaske :P Men det er også veldig flaut viss noen plutselig vil smake! :P

Eller du kan vi at du ikke føler deg helt bra, så du vil ikke drikke alkohol?

Jeg vet ikke hva reunion er. Men en unnskyldning jeg ofte bruker er at jeg skal kjøre, så kan ikke drikke :P

Takk for svar. :D reunion er når man møter etter å gått på skole sammen. :) dette er et litt spesielt reunion ettersom det bare er 5 mnd siden vi gikk ut fra skolen.

Du kan jo ta bilen den dagen, så kan du bare skylde på det.

Eventuelt så kan du bruke et av de 637462 tipsene som er gitt om temaet før: http://forum.kvinneguiden.no/sok/?f=all&start_year=all&sort=relevance&author=&query=skjule+graviditet

jeg har med bilen, men vi bor på hotell så det er liksom ikke en helt den beste unnskyldningen. fredagen kommer til å bli vanskeligere enn lørdagen, for søndagen skal jeg kjøre drosje så jeg må være edru i minst 12 timer før jeg kan kjøre.

Heisann lille_meghåper :)

Da jeg var yngre var jeg en del ute, og jeg drakk da alkohol. De to siste årene har jeg stort sett ikke drukket fordi jeg blir så utrolig dårlig, og det er ikke verdt det.

De første gangene jeg var på fest og ikke drakk, fikk jeg spm om jeg var gravid, og en del teite spørsmål. Etter hvert som tiden gikk, avtok alle spørsmålene, og idag er det stort sett ingen som spørr.

Jeg tenker at om du ikke vil innta alkohol, så er det ingen som har noe med hvorfor du ikke vil. Dersom folk spør meg nå hvorfor jeg ikke drikker, sier jeg at jeg blir så utrolig dårlig, og blir liggende strak ut dagen etter (noe som faktisk også stemmer).

Poenget mitt er at det skal ikke være nødvendig å gå i forsvar fordi man ikke drikker, men alikevell vet jeg at det er vanskelig. Enig med andre her at du kan si du kjører, eller si at du blir så dårlig, evt at du har planer dagen etter som innebærer at du må være i form. Tidene forandrer seg, og det at du ikke inntar like mye alkohol nå som du gjorde tidligere viser jo at du har vokst :) Tidene forandrer seg :)

Lykke til :D

Takk for langt svar. :D som jeg skrev her oppe så er det ikke så lenge siden vi gikk ut fra skolen. er et 5 mnd jubeleum. :P rart, jeg vet. :P men finner sikkert på noe. :)

Jeg bare tar med bilen å sier jeg kjører jeg eller tar en annen lame unskuldning som faller seg inn.

Sånn egentlig mener jeg at ingen har noe

med det ;)

det er helt sant at de ikke har noe med det å gjøre. men likevell så føler jeg at det er litt vanskelig.

men jeg skal nok finne på noe. hadde bare lyst å sjekke om det var noen med en god ide. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...