AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Noen har peiling på hvor lang holdbarhet dentinox har etter at den er åpnet? Brukte den til min eldste for ett år siden (+/-) og har en baby her nå som klør noe voldsomt. Og jeg kommer meg ikke i veien for å få kjøpt ny før til helgen.. Kan ikke brukes lenger den jeg har vel..?
Gjest Nuppa_ Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Det er visst ikke anbefalt å bruke lenger. Ikke det at det var det du spurte om
helenaa Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har brukt gammel Dentinox, og testet den på meg selv. Den virker fortsatt, men jeg vet ikke om den er like effektiv. Jeg har selvsagt ikke mulighet til å teste om det kan være farlig å bruke den, men det har i alle fall gått bra her hos oss Vår Dentinox ble åpnet for ca 1,5 år siden.
Vibi Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Det er visst ikke anbefalt å bruke lenger. Ikke det at det var det du spurte om Har du link til det, og vet du hvorfor? Vi bruker det til jenta vår som er helt desperat om dagen. Fryktelig slitsomt for både oss og henne.
MellonCollie Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Det er visst ikke anbefalt å bruke lenger. Ikke det at det var det du spurte om Jeg lurer også på link / hvor du har hørt det? Har ei snuppa som klør fælt her og hadde tenkt til å kjøpe Dentinox i morgen. Funket veldig fint på storebroren...
Britt Banditt Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/helse/article4207863.ece Regner med det var dette Nuppa_ siktet til.
Vibi Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/helse/article4207863.ece Regner med det var dette Nuppa_ siktet til. Takk. Det var jo noe skikkelig herk. Selv om det jo er brukt i skrekkelig mange år her til lands uten noen rapporterte bivirkninger..
Gjest Nuppa_ Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/helse/article4207863.ece Regner med det var dette Nuppa_ siktet til. Det var den artikkelen jeg mente
helenaa Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Det virker som det er mengden som er avgjørende (som med det meste her i livet). Det er jo virkelig ikke mye man bruker pr gang, og siden det ikke er rapportert om bivirkninger her til lands, kan det tyde på at "norsk bruk" er nokså harmløs.
Gjest pysepusen Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Vi ble anbefalt flytende Ibux/Paracet på tannkjøttet vi. Nå har vi bare brukt det noen ganger, men det har virket fint da
ellen :) Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Dette var ikke jeg klar over, jeg brukte det seinest på morgenen i dag.
O'hara Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har ikke brukt Dentinox i det hele tatt på vår frøken ved tannfrembrudd. Det har gått helt fint. Fikk prøve på en salve som heter Utrolig-salven hos helsesøster, har brukt den litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå