beyonce_1 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg tar sol naken, men føler meg veldig - ja- naken og litt utilpass...
beyonce_1 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 Ta på deg undertøy eller bikini da vel. Eeh, ja skjønner jo at jeg kan det. Men poenget er jo man vil ha jevnest mulig farge overalt!
Ruto Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Eeh, ja skjønner jo at jeg kan det. Men poenget er jo man vil ha jevnest mulig farge overalt! Eeh, så hva spør du om da? 2
Secondbite Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Tar alltid sol naken. Det er ingen som ser deg uansett! Bare vær nøye med å vaske solsenga godt både før og etter bruk! 1
altflyter Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg tar alltid sol naken. Er nøye med å vaske både før og etter bruk. Føler meg trygg når døren er låst...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Ikke ta sol i det hele tatt, for du kan dø av det 1
altflyter Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Ikke ta sol i det hele tatt, for du kan dø av det Du kan dø av å spise for mye grønnsaker også... 1
beyonce_1 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2011 Eeh, så hva spør du om da? Hva som er vanlig/hva gjør dere andre? (kranglete eller...)
tralalei Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Får man mye d vitamin da- og er det forskjell på solsenger/studioer? jeg ELSKER hvordan det lukter...
beyonce_1 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2011 Ikke ta sol i det hele tatt, for du kan dø av det Det er ikke det jeg spør om. Det kan faktisk hende at jeg vet om helserisikoene med solarium og har lyst til å bruke det likevel!
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Man trenger ikke ta sol for å få i seg d-vit. Ta vitaminer, slutt å sol dere 5 ganger i uka! Fatter ikke at dere tør! 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg synes det er mye bedre at folk soler seg med undertøy/bikini. Det er mer hygienisk og det er ikke alltid det er desinfeksjonsmiddel i flaskene på solstudioet! mange ganger er det bare helt vanlig vann. Men synes det ser mye mer naturlig ut når folk har skille etter soling, for da kan man ikke se så godt om de har vært ute i sola i sommer eller om de har jukset i solarium. Men folk som er brune og ikke har skille, avløser jo med en gang at det er solarium juks. Eventuelt nudistsoling
Secondbite Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor skulle det gjøre noe å "avsløre" at man bruker solarium? Har ikke bruk for en stygg skille på skuldrene jeg, altså...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Herregud så kverulerende folk er da. "Slutt å sol dere fem dager i uka"... Har TS sagt at hun soler seg 5 dager i uka? Dessuten vet nok TS godt risikoen ved å ta sol, og det er ikke det hun spør om. TS, jeg soler meg naken.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor skulle det gjøre noe å "avsløre" at man bruker solarium? Har ikke bruk for en stygg skille på skuldrene jeg, altså... Det er jålete, forfengelig og snobbete. Rett og slett!
charlott Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Solarium - Ja Naken - Ja, har vel noia for tan-lines... Pleier å ha med en egen liten flaske i tilfelle det ikke skulle være mer rengjøringsvæske.
Secondbite Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Det er jålete, forfengelig og snobbete. Rett og slett! Åja, men da skjønner jeg! Hvis du tar deg en tur til solariumet tar du på deg bikini for å late som at du har blitt brun på stranda istedenfor! Smart. Selv bruker jeg solarium en gang i blant fordi jeg generelt har tålt sola dårlig, men litt solarium er bra for å få litt farge på kroppen for at jeg ikke skal se likbleik ut Synes det er 10 x bedre enn f.eks. selv-bruning eller spray-tan. Endret 26. oktober 2011 av Secondbite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå