silverdoe Skrevet 26. oktober 2011 #22 Skrevet 26. oktober 2011 No veit eg kva eg skal kike etter dei neste vekene - tusen takk!
She_Leiva Skrevet 26. oktober 2011 #24 Skrevet 26. oktober 2011 Tror ikke det, ligner ikke på eksen min i det hele tatt... HAHAHA
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #25 Skrevet 26. oktober 2011 Hehe..Det var nå i alle fall første gangen jeg har sett bilde av en slimpropp.. Hvor langt er du på vei? Her er jeg 38 uker, men ingen slimpropp enda. Hehe.. Jeg er 38 + 4 Så nå går jeg bare og kjenner etter vondter..
HubroTuppa Skrevet 27. oktober 2011 #26 Skrevet 27. oktober 2011 Oh lord... Større bilde kunne ikke kommet opp, hadde slimpropp over hele skjermen min her nå Men for å svare på spm ditt TS, det var sånn mine så ut også Ler så jeg skriker her wtf!!! men da veit man jo også hvordan det ca ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #27 Skrevet 27. oktober 2011 Ser absolutt kjent ut ja. Men hos meg kom det flere slike klatter fordelt over to dager. Den tredje dagen gikk vannet. (Mannen er overbevist om at det var kombinasjonen av akupunktur og sex som gjorde utslaget. At jeg allerede var en uke på overtid hadde ingen ting med saken å gjøre. )
flickan Skrevet 27. oktober 2011 #28 Skrevet 27. oktober 2011 Sånn har mine sett ut, men det kommer nok mer og det kan være både fastere og mer flytende enn det der.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #29 Skrevet 27. oktober 2011 Ja. Ser ut som deler av slimproppen. Her kom det litt sånn, og så kom hele resten av proppen med et stort klask i dusjen under de første riene, og det så ut som en gelepropp! En ganske stor propp, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #30 Skrevet 30. oktober 2011 Nå kom deler av slimproppen for 3.gang... Skal si den er "seig" Fortsatt ingen tegn til blod i den, men det er slimproppen.. Spurte jordmor.. Ja, hun så bildet Hehe.. Jeg glemte å spørre jordmor om det var ok å ha sex fordet om slimproppen har gått.. Noen her som kan svare på det?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #31 Skrevet 30. oktober 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA morsomste tråden på lenge, og der fikk du frem dagens latter :D HAHAHAHA.... HAHA! Min var slik bare med litt blod i tillegg Gratulerer med din..slimklump :D HAHAHA.. Også i hånden.. HAHA :D Du er gøy Lykke til
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #32 Skrevet 31. oktober 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA morsomste tråden på lenge, og der fikk du frem dagens latter :D HAHAHAHA.... HAHA! Min var slik bare med litt blod i tillegg Gratulerer med din..slimklump :D HAHAHA.. Også i hånden.. HAHA :D Du er gøy Lykke til Haha.. Jeg prøvde med bilde på papiret først, men det ble ikke så tydelig.. Hohohoh... Har hatt meg noen latterkuler selv jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå