AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg lurer veldig på om dette kan være (deler av) slimproppen!?
HvittHus Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Ja dette minner veldig om slimproppen. Iallefall slik mine så ut. Husk bare at det kan ta lang tid før fødselen starter, selv om slimproppen har gått. Da blir du ikke så skuffet hvis det tar sin tid før det skjer noe.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Det var et jævlig tydelig bilde i allefall.... Men det kan jo se sånn ut? Google slimpropp du, er ikke helt ulikt?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe.. "Et jævelig tydelig bilde" Måtte le litt nå... Jeg har ingen idè, men skjønner ikke hva annet det kan være heller.. Uff, ja vet det kan gå lang tid enda..
Gjest frøken am Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Skulle til å skrive: trodde vi skulle få se et bilde. Og det fikk vi jaggu!! Nå vet jeg hvertfall hvordan den ser ut. Ush, ekkelt 1
SummerJoy Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Min hadde blodspor i seg. Men den gikk i det fødselen startet da.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Skulle til å skrive: trodde vi skulle få se et bilde. Og det fikk vi jaggu!! Nå vet jeg hvertfall hvordan den ser ut. Ush, ekkelt Klarer ikke stoppe å le.. Jeg advarte mot ekkelt bilde! Uff..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Har hørt om slimproppen forever her på forumet. Måtte inn og se åssen den så ut. Ser jo ut som en.. snørrklatt? Så når musa snørrer, da er ikke barnet langt unna? Haahahahaha, ufff. Håper den lille kommer snart da 4
Mamaloco Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Oh lord... Større bilde kunne ikke kommet opp, hadde slimpropp over hele skjermen min her nå Men for å svare på spm ditt TS, det var sånn mine så ut også 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Har hørt om slimproppen forever her på forumet. Måtte inn og se åssen den så ut. Ser jo ut som en.. snørrklatt? Så når musa snørrer, da er ikke barnet langt unna? Haahahahaha, ufff. Håper den lille kommer snart da 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Oh lord... Større bilde kunne ikke kommet opp, hadde slimpropp over hele skjermen min her nå Men for å svare på spm ditt TS, det var sånn mine så ut også Jeg tror jeg dåner! Hahahaha... Jeg får bare opp et lite bilde her hos meg.. Ler meg skakk! Ok, da går jeg utifra at det er slimproppen! Er dette hele proppen, eller kan det komme mer?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Har hørt om slimproppen forever her på forumet. Måtte inn og se åssen den så ut. Ser jo ut som en.. snørrklatt? Så når musa snørrer, da er ikke barnet langt unna? Haahahahaha, ufff. Håper den lille kommer snart da Jeg håper virkelig han kommer snart jeg også... "Når musa snørrer.." Hahhahaa... :fnise:
Gjest frøken am Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Hvor sitter slimproppen? Jeg vet i hvilken åpning, men...rett utenfor livmorhalsen? Hvor kommer slimet fra?! Luktet det, TS?
SummerJoy Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hvor sitter slimproppen? Jeg vet i hvilken åpning, men...rett utenfor livmorhalsen? Hvor kommer slimet fra?! Luktet det, TS? Den sitter i livmorhalsen som en propp for å hindre at bakterier trenger inn til babyen. Normalt lukter det ingenting. Endret 25. oktober 2011 av SummerJoy
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Den sitter i livmorhalsen som en propp for å hindre at bakterier trenger inn til babyen. Normalt lukter det ingenting. Min luktet ingenting nei.. Hehe.. Jippi.. Den er normal!
Serenity_ Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Ikke akkurat et lite bilde heller da! Men takk for infoen Da vet jeg hvordan det hele ser ut om noen mnd
Klematis Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Vel, jeg har lignende utflod daglig nå under graviditeten jeg... I store mengder, og gjerne litt gulgrønn på fargen. Alt en får seg til å skrive her inne!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 Ekkelt? Så da bare ut som en snørrklyse. Skjer da eklere ting ved en fødsel enn det der..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 Tror ikke det, ligner ikke på eksen min i det hele tatt... 6
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 #20 Skrevet 26. oktober 2011 Hehe..Det var nå i alle fall første gangen jeg har sett bilde av en slimpropp.. Hvor langt er du på vei? Her er jeg 38 uker, men ingen slimpropp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå