Gjest Adriane Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker sjelden føner eller andre varme stylingredskap i håret, men syns det kan være greit å ha et varmebeskyttende produkt til håret stående i skapet til de få anledningene jeg trenger det Håret har jo en tendens til å bli veldig lite pent om man ikke bruker slikt har jeg lagt merke til Så, ganske enkelt: har dere noen gode tips til bra produkter på den fronten? Siden jeg kommer til å bruke sjelden er ikke pris så viktig. Jeg er mer opptatt av at det er et virkelig godt produkt
lintin Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Signerer AB over her. Den er helt fantastisk! Jeg har skrevet en test om den her
Gjest Adriane Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Takk til dere begge to! Leste blogginnlegget ditt, lintin, og det høres jo svært lovende ut Det lønner seg å kjøpe den fra utlandet skjønner jeg? Eller vet du omtrentlig hva den koster her hjemme?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Kjøp den fra feelunique, mye billligere enn i Norge
Gjest happy_me Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 jeg bruker aussie sin, og den funker bra. Om jeg ikke bruker den før jeg retter ut håret mitt blir det tørt og skadet med en gang, men når jeg bruker denne sprayen holder det seg fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå