Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #1 Del Skrevet 16. mai 2002 Som vanlig styr og stell 16. mai. Sier hvert år at alt skal være klart til 16. mai, men holder det stikk - nei. Rydder og styrer i tilfelle noen skal stikke innom i løpet av dagen. Og klærne til ungene hadde det gjerne vært en ide å sjekke noen dager før...Var ganske varm i hodet her en stund da jeg ikke fant skjorte til drakten til en av jentene, hadde jo vokst utav den fra i fjor... Men via en svigerinne ordnet heldigvis det seg og. Men alt stresset får nok sin premie når mammen og pappen skal se elstejenta si gå i 17. mai tog for første gang. Blir nok litt tårevått det tenker jeg. Gleder meg masse til det. Ha en kjempefin 17. mai feiring og pinse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. mai 2002 #2 Del Skrevet 16. mai 2002 Kjenner meg igjen her jeg også, selv om jeg har bare meg selv og min sambo å "passe på"!!! Begynnte å tenke på bunaden kl halv 11 i kveld; passer den?? må den vaskes mer?? den må strykes!!! osv.... (hadde egentlig ikke tenkt å bruke bunad i år, men det er jo litt "stas" også da!!! Endte med å måtte stryke hele bunaden og sy fast noen knapper. (så er det bare å håpe at det er ingen som ser at den er LITT for liten når det virkelig "gjelder" ) Min sambo begynnte febrilsk å lete etter sine finklær (vi har flyttet siden sist han brukte dem), og fant dem tilslutt... han fant tom en (i følge ham) FERDIGSTRØKET skjorte!!! (vet ikke helt om jeg tror på ham, men...) Ikke orket han å prøve finbuksa si heller, for han "tror" den passer... (selv er jeg ikke så sikker, men det blir hans sak) At det aldri går ann å tenke på slike ting tidligere!!! *sukk* _________________ Chiquita Vi fortjener kun det beste!1212[ Dette Innlegg er endret av: Chiquita den 2002-05-16 23:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå