Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente på 5 år og jeg lurer på hvordan vi kan lage en litt "billigere" utgave av pakkekalender til henne i år.

I fjor var det ikke så mye spesielt vi kjøpte, men litt hårpynt, magic kluter, en film osv.

For det første tror jeg at jeg kjøpte litt mye av det samme for det virket ikke som hun ble veldig glad for hårpynt for 5. gang, men det sier seg kanskje selv...... og det ble faktisk ganske så dyrt med 24 gaver.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anbefaler deg å se i denne tråden. Den handler om innhold til pakkekalendere til barn.

Mitt beste tips er å kjøpe et lego byggesett og dele det opp i 24 pakker (hvis hun synes lego er gøy), men i tråden jeg liker til er det også mange andre forslag. :)

Endret av Grønt blad
Skrevet

Hva med å gi henne en 'gjøreting'. Pepperkake-bake-dag, å-lage-smultringer-sammen-dag, lage-julepynt-dag? Vi pleier å ha slike 'gaver' og de er veldig populære. Barn elsker jo å gjøre ting i lage med mor eller far. Og selv om du allikevel skulle gjøre disse tingene blir det jo en overraskelse for henne! I tillegg blir det noe billigere.

Jeg kjøpte noen av mine julekalendergaver på www.hokus-pokus.no. Der har de pakker med 10 små leker i tre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...