Arnie Skrevet 9. desember 2003 #21 Del Skrevet 9. desember 2003 Hm' date=' merkelig at INGEN av guttene forstår, men de fleste jentene er enstemmige....[/quote'] Nå risikerer jeg vel å avsløre en liten pubertets-gutte-hemmelighet, men du skal ikke se bort fra at de guttene som ikke tror på dette allerede har forsøkt...av ymse årsaker... (og ikke klart) å få'n inn i en dorullhylse. Derfor tror vi dere tar feil, og at det er formen på hylsa som lurer dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. desember 2003 #22 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har hatt sex med en som var både lang og tykk (husker ærlig talt ikke målet rundt, selv om vi målte, da det var etter min debut på KG, og jeg skjønte at man MÅLER faktisk utstyret altså!!!!), og det jeg husker best, er at jeg faktisk fikk rifter innvendig hver gang vi hadde sex, slik at jeg faktisk blødde litt og kjente at det var småsprekker på en måte. som om du har presset en muskel slik at det blir bittesmå sprekker i fibrene. Synes ikke det var videre behagelig. Men har da ikke målt kjærsten da, så selv om han ikke verken ser eller kjennes ut som en 14cm+ i diameter, så skal jeg jo ikke være sikker. Heller liten en stor for min del. (visuelt kan det være turn-on med en som er stor, men det hjelper jo lite når jeg ikke ville hatt DEN allikevel. Kommer jo ikke langt da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. desember 2003 #23 Del Skrevet 9. desember 2003 Skjønner at jeg bare blir nødt til å se om pusen får´n inn i dorullhylsa i kveld... så får vi se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #24 Del Skrevet 10. desember 2003 Skjønner at jeg bare blir nødt til å se om pusen får´n inn i dorullhylsa i kveld... så får vi se da. Nå, hva ble resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneLou Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 Annerledes jeg... :oops: Synes ikke det ville blitt så uhorvelig stort... Bare større enn de "normale"... Men så er jeg jo annerledes på andre områder også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. desember 2003 #26 Del Skrevet 11. desember 2003 Det finnes ikke en standard på hva som er for lite og hva som er for stort når det gjelder peniser. Det kommer helt an på hva jenta som er inne i bildet opplever. Synes hun den er for liten, eller for stor, så er den det - for henne. Jenter er like forskjellige som oss. Noen er vide, andre er trange, og det sier seg selv at en vid åpning og en tynn penis ikke er helt kompatible. Det er en grunn til at rasene er gjort kompatible. Negere (sorry, ikke noe rasistisk over dette) er jo sagt å ha store peniser, og negresser skal derfor ha større åpning. Hvite har litt mindre peniser, og derfor har hvite kvinner mindre åpning enn negressene. Asiatiske menn har mindre peniser, så derfor er Asiatiske kvinner også trangest. Rent vitenskapelig er dette korrekt. Trangheten her har ingenting med muskler å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 11. desember 2003 #27 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Det er mye snakk om str på penis her, men nesten alltid om lengden og sjelden om tykkelsen. Så derfor lurer jeg litt; I forhold til et gitt mål som alle kan relatere til - hylsen på en dorull - er dette for lite/passe/for mye? Akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2003 #28 Del Skrevet 11. desember 2003 for stort!!!!!! er faktisk ikke så innmari opptatt av størrelsen, beste elskeren jeg noensinne har vært borti var ikke spesielt velutstyrt, men det er ikke en manns penis man ligger med, men hele mannen!!!!!Tykk bedre enn tynn? Spiller ingen rolle hvis han ikke er tilstede, oppmerksom, øm, passe røff, leken og kjærlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 11. desember 2003 #29 Del Skrevet 11. desember 2003 Som Kevin sier, jenter kommer i forskjellige størrelser også. For en Small jente er det ikke særlig hvis mannen stiller med en falukorv.. Tenk på friksjonen, hjelper ikke å være våt da, det gnisses så man kan bare ha temmelig korte samleier og ikke to på rad og aldri kvikkiser.. Som aline kommenterte, hvis det er trangt kan friksjonen forårsake rifter i vevet i skjeden og inngangspartiet. Det er ikke noe særlig. Blir sår lenge etterpå. Bedre å ha en størrelse man kan holde på lenge med! Ja, størrelsen betyr noe. I utgangspunktet ikke kjempetykk eller kjempelang, eller kjempetynn eller kjempekort. Medium er bra i alle henseender for de fleste kvinner (siden de fleste kanskje ligger rundt medium selv?). Selvfølgelig finnes det kvinner som synes jo større jo bedre. På samme måte som det finnes menn med minipikker som er utrolig gode elskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19cm Skrevet 13. desember 2003 #30 Del Skrevet 13. desember 2003 leit dere jenter her inne ikke ser ut til å like stor/tykk penis - noen av dere. Da begynner jeg å lure på om jenter foretrekker stor begrepet er meget oppskrytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. desember 2003 #31 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg liker det stort og tykt.... Elsker og bli fyllt til randen! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 13. desember 2003 #32 Del Skrevet 13. desember 2003 Nå sitter jeg her litt forundret. Jeg har aldri hatt sex med andre enn min mann, og har således ikke sammenliknet ham med noen andre. Men han er iallefall større enn dorullen.... Særlig nederst rundt rota. Jeg kjenner jo til at det kan bli rifter, men bruker vi god tid (og det gjør vi stort sett..) eller jeg er skikkelig kåt fort, er det ikke noe problem i det hele tatt. Bare veldig godt. Jeg synes jeg er veldig heldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19cm Skrevet 13. desember 2003 #33 Del Skrevet 13. desember 2003 herlig Barbie.. du reddet dagen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Skrevet 13. desember 2003 #34 Del Skrevet 13. desember 2003 Får den heller ikke inn i dorullen, men har aldri fått klage fra damer på at den er for tykk eller lang!! (Lengden er vel også litt over gjennomsnittet). Egentlig tror jeg dere damer har forsøkt uten å vite det. Min erfaring er at alle klarer størrelsen uten noe som helst ubehag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 13. desember 2003 #35 Del Skrevet 13. desember 2003 Dorullen er da ikke så tykk? Gikk faktisk bort å sjekket. (men kanskje det er ulike størrelser på dorullhylsene? Får man den i munn, så er den ikke for stor :oops: Det var et problem med min eks. Ingen jenter klarer å gi han blowjob. Dermed er det ikke så bra med for stor. Min nåværende er helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå