Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2003 #21 Del Skrevet 20. desember 2003 Takk for hilsner jenter ! Må ta meg en dagbokrunde i morgen kveld dersom det blir tid. Nå er ene døren kommet opp og mannen står og svetter over utforingen av vinduene. Nå er en pult, to bokhyller, et klesskap, en seng og en kommode skrudd sammen. Min egne må gjøre liste : - Skru sammen en pult, to bord, et klesskap, en bokhylle og en kommode. Mannens må gjøre liste : - fore to vinduer - sette på plass to dører - få på plass listverk Vi jobber nøtten av oss. Nå skal jeg lage pizza og i morgen skal jeg lage pepperkakehus sammen med barna og alle seigmennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2003 #22 Del Skrevet 21. desember 2003 Mannen strevde og strevde med foring av vinduer, så nå er 1,5 vinduer ferdige. Det gikk mye kjappere med det siste halve enn det første, så jeg regner med at han får opp både dører og lister også i dag. JEG strevde med dørene i garderobeskapene. Jævla dritt ! Da jeg var nesten på gråten sa mannen at han skulle ta det til slutt. Nå er alle flatpakkene bortsett fra en pult ferdig satt opp og det er JEG som har gjort det. *Stolt* Jeg er ikke akkurat noe geni på slike ting. Godt jeg er gift med et da ! Håper på å få vasket i kveld der oppe. I morgen skal jeg på bossanlegget med masse boss, innom naboen med rester av luftespaltepapp og isolasjonsplater og innom jobben og spise julegrøt. Og begynne på husrensingen. Det ser ikke ut her. Ufattelig støvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. desember 2003 #23 Del Skrevet 22. desember 2003 I går ble vi ferdige med å fore vinduer og å sett opp dører. Fikk også begynt på listverket. Så har jeg fått bort det meste av byggestøvet og ryddet i klesskap. I dag skal jeg ta med minsten på en hive boss / Fretex / handle julematrunde. Nå gleder jeg meg virkelig til dette blir ferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2003 #24 Del Skrevet 23. desember 2003 I dag blir det grusomt travelt ! Nå er alt skrudd sammen, men det mangler listverk i taket på mellomsten sitt rom, lister på alle dører og vinduer og i hele loftstuen. Vet ikke om vi klarer å bli helt ferdige, men om det mangler litt listverk i taket på stuen, kommer vi til å overleve. Jeg fikk handlet alt i går. Bortsett fra mandel til grøten i dag, men det tar jeg når jeg kommer tilbake fra gjenbruksstasjonen for dit må jeg i dag også. Håper det er litt mindre kø der i dag enn i går. Nå er det bare litt igjen av vasingen også, så julen kan nok komme i løpet av kvelden. Det er deilig når alt er i orden på lille julaften, det gir meg veldig julestemning. God jul til dere alle ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. desember 2003 #25 Del Skrevet 23. desember 2003 Så flinke dere har vært! Noen taklister fra eller til går vel greit - ungene legger sikkert ikke merke til det! Gleder meg til å høre om deres reaksjon! Siden du ike har noen dagbok lenger benytter jeg sjansen til å ønske deg og familien en riktig god jul! Slapp av og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. desember 2003 #26 Del Skrevet 24. desember 2003 Nå har vi to lamper og et bilde igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. desember 2003 #27 Del Skrevet 24. desember 2003 Ungene ble utrolig glade ! "Den beste julegaven vi har fått" og "Den beste julen noensinne". De har nå i halvannen time bare vært der og skjekket ut skrivepultskuffer og alt det andre som er helt nytt for dem. Nå har jeg tid til å begynne å skrive hele setninger igjen, hehe. Jeg er ufattelig glad for å være ferdig, det er mannen som har blitt pisket opp der hver ettermiddag den siste uken og de fire fem siste helgene også..... Minsten ; "Jeg går OPP og ser på tv jeg....." Han trives visst også der. Naboen vår som jobber på IKEA var oppom sent i går kveld og fikk se. ( Egentlig skulle han ha sølvfolie til kalkunen da ) Han syntes det var gjennomført vakkert og plassutnyttelsen var maksimal. Gjett om den som hadde valgt ut farger og møbler ble stolt da ! Hva søren skal jeg bruke all tiden jeg nå får til ? Kanskje en tur til frisøren ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2003 #28 Del Skrevet 24. desember 2003 Kjekt å lese at dere ble ferdig og at barna ble glade. "Den største gleden du kan ha, er å gjøre andre glad" - en virkelig sannhet! Ha en fin julekveld, Hilde. Klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. desember 2003 #29 Del Skrevet 24. desember 2003 Da ble det jo den perfekte jul! Og du har virkelig fortjent det! :D :D :D Gjennomført vakkert!! WOW! Håper ikke bare barna, men også du får en super dag! ...og en fin romjul! Orker du ikke å slappe av...? Mange gode klemmer fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå