Gå til innhold

Kronborg Main håndklær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia,jeg har mange slike badehåndklær jeg har fått,ikke de stoore om de finnes. men den greie str..som jeg sier.Har hatt de i årevis og koker de stadig på 95 grader.Ja,og de sur til seg vann når du tørker deg.Ikke alle som gjør det,har hatt mange kjempefine som jeg bare har mått kaste.

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis de er bra, så er det jammen et røverkjøp! Vurderer å supplere beholdningen av badelaken hjemme, samt degradere noen gamle i ukurant farge og mønster til hundehåndkle.

Kanskje disse burde vurderes? Er de tykke og gode eller bare noen tynne slaskefiller?

Skrevet

Ja,jeg mener jeg har 2 typer Kronborg,hvis ikke jeg er helt på jordet.Har fått de i gave så har vel hatt de i maange år.Den ene typen er passe tykk,den andre tynnere men liker de like godt begge to.Jeg liker vel og merke utvaska og stive håndklær når jeg tørker meg.Har hatt de spm er for tykke og låddene men de måtte jeg kaste for sugde jo ikke av vannet og bare loa selv hvor mye jeg vaska de.Badehånklærene mine ligger kun i skapet og brukes kun av meg og gubben så om de er utvaska ogg fæle med åra så er det ingen som ser de,vil ikke bytte de for alt i verden før jeg må.Koker de bare,men med vasken til hender og div bruker jeg kun fra Kid.Da må jeg ha noen fine siden de er framme så der kjøper jeg stadig nye.Billig på Kid og ganske mange fine håndklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...