AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Får ikke sove i de sene nattetimer - så her sitter jeg lysvåken, tenker på hendelsene de siste dagene og surfer på - ja, facebook! Og etter en runde på facebook, orker jeg ikke mer og logger ut. Grunnen? Jeg har en fyr på vennelisten min som SPAMMER newsfeeden min. Får statusoppdateringer fra ham hele forbaska tiden! 21:30 "Chilling på G!" 22:00 "Krangler med Ola, hva er best på brødskiva, brunost eller hvitost?" 22:30 "Mandag, hvorfor lærer jeg aldri?" 23:00 "Goood stemning" 23:45: "Ola M: Yooo, jonas pizza i morra?" 00:10 "Kanskje på tide å legge seg? Jobb kl åtte i morra." 00:30 "Bare chillern før senga." 00:45 "God natta folks" GOD NATTA! Slik holder han på hele tiden, ikke bare i kveld, men hver_bidige_dag!
Gjest Silvermist Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Du kan jo skjule ham, så slipper du irritasjonen 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, kunne jo gjort det - men det er noen statuser det er verdt å få med seg. Han bruker å publisere hvis det skjer noe i byen, filmpremierer, arrangementer og slikt. Men er det nødvendig å oppdatere statusen så ofte? Burde det ikke si seg selv at folk ikke er interessert i å vite alt du foretar deg i løpet av en dag - du er ikke så viktig
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Eller viktig og viktig, men det du foretar er ikke SÅ interessant for andre som det kanskje er for deg
Gjest Silvermist Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Nei, jeg forstår meg ikke på sånne status-spammere. Får nesten inntrykk av at de lever livet sitt gjennom FB. Jeg har noen sånne på vennelisten min jeg og, men jeg er så sjeldent inne på FB at jeg slipper å irritere meg/skjule dem.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Det er mange som gjør det, ja, virker det som. Alt handler om hvor mange man har på vennelisten, hvor mange "likes" man får og hvem som oppdaterer statusen sin oftest. Jeg er på facebook en gang for dagen og det er de samme folkene som spammer "veggen" min. Noen ganger har jeg ikke vært innom på en uke og når jeg da logger meg inn, får jeg kanskje 20 statusmeldinger fra en og samme person. Der oppdaterte han statusen igjen: "Dammit, får faen ikke sove..."
Gjest Silvermist Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Hehehe, han der er jo tragisk på grensen til morsom!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Rart at han ikke har oppdatert statusen de siste timene, siden han åpenbart ikke har fått sove...
Gjest Silvermist Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Hmm...jeg aner ugler i mosen. Han har sikkert sovet og våknet igjen! Ikke bare er han irriterende, lyver gjør han og.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Hmm...jeg aner ugler i mosen. Han har sikkert sovet og våknet igjen! Ikke bare er han irriterende, lyver gjør han og. Hehehe, ikke sant Han MÅ jo ha sovet, siden han ikke har gitt lyd fra seg.
Sol79 Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Er jo bare å skjule oppdateringer fra han, så er problemet løst. Jeg har sikkert 10 bekjente jeg har gjemt pga hyppig posting av youtube-videoer.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Er jo bare å skjule oppdateringer fra han, så er problemet løst. Jeg har sikkert 10 bekjente jeg har gjemt pga hyppig posting av youtube-videoer. Youtube-videoer, ja, den verste sorten.
Gjest Silvermist Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 You-tube videoer, "Da drar jeg på jobb", "Da er jeg hjemme fra jobb", "Da er det ut på tur", "Da er jeg hjemme fra tur"-statuser og "Kjæresten min<3<3<3<3 Elsker deg mer enn alt"-10 ganger for dagen statuser burde generelt sett vært forbudt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 You-tube videoer, "Da drar jeg på jobb", "Da er jeg hjemme fra jobb", "Da er det ut på tur", "Da er jeg hjemme fra tur"-statuser og "Kjæresten min<3<3<3<3 Elsker deg mer enn alt"-10 ganger for dagen statuser burde generelt sett vært forbudt. Helt enig. Hadde respondert: "Oi, Skal du på jobb, i dag også? Lykke til!" Det verste jeg vet er youtube-videoer (så klart), veldig beskrivende statuser, masseproduserte meldinger og type meldinger som: "Åh, jeg har verdens beste kjæreste. Elsker deg så utrolig mye <3", "savner typen min, han har vært borte en hel dag. Elsker deg."
Enceladus Skrevet 26. oktober 2011 #15 Skrevet 26. oktober 2011 Kanskje jeg skal skrive dette i morgen for å irritere mine face-venner til vannvidd Tenkte noe ala: 12:01- Tok på meg et par sokker. De er blå. 12:03- Ombestemte meg gitt. Det ble heller de RØDE sokkene. Åh de er så gode å ha på. 12:12- Hm. Lurer på om jeg er sulten 12:13- Ja. Jeg er definitivt sulten. What to eat? 12:15- Omlelett eller brødskive med brunost? Faen at jeg ikke handla i går 12:17- Det ble omelett. Mmmm gleder meg til det er i magen om ca 5 minutter. 12:24- *Bilde av omeletten* 12:30- Ahhh godt å spise. Hvem vil komme å ta oppvasken? REKK OPP HANDA! 12:45- Ingen frivillige altså? Hva skjedde med nestekjærligheten? Jaja.. surk surk må vel ta den selv da 12:50- Utsetter heller oppvasken gitt. Hihi jeg er en uskikkelig pike. Slo heller på tven. Går d noe bra her da? Hmmmm... 12:51- Nei det gjorde det ikke. Duste-tv... 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. oktober 2011 #16 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) har tenkt til å skrive : stå opp er ikke feil dusje er ikke feil å sminke seg er ikke feil spise frokost er ikke feil se på klokka er ikke feil gå fort er ikke feil pauser er ikke feil middag er ikke feil en middagslur er ikke feil å se på tv er ikke feil henge litt på facebook er ikke feil er det noe feil? å sove er ikke feil slappe av i senga er ikke feil og sånn skal jeg fortsette. litt flere detaljer skal jeg få med. fra 18-22 oppdaterer jeg statusen hvert 10. min.. dette gjør jeg kun for å irritere Endret 26. oktober 2011 av Nuppdupp 1
Gjest D_flatmajor Skrevet 26. oktober 2011 #17 Skrevet 26. oktober 2011 Kanskje jeg skal skrive dette i morgen for å irritere mine face-venner til vannvidd Tenkte noe ala: 12:01- Tok på meg et par sokker. De er blå. 12:03- Ombestemte meg gitt. Det ble heller de RØDE sokkene. Åh de er så gode å ha på. 12:12- Hm. Lurer på om jeg er sulten 12:13- Ja. Jeg er definitivt sulten. What to eat? 12:15- Omlelett eller brødskive med brunost? Faen at jeg ikke handla i går 12:17- Det ble omelett. Mmmm gleder meg til det er i magen om ca 5 minutter. 12:24- *Bilde av omeletten* 12:30- Ahhh godt å spise. Hvem vil komme å ta oppvasken? REKK OPP HANDA! 12:45- Ingen frivillige altså? Hva skjedde med nestekjærligheten? Jaja.. surk surk må vel ta den selv da 12:50- Utsetter heller oppvasken gitt. Hihi jeg er en uskikkelig pike. Slo heller på tven. Går d noe bra her da? Hmmmm... 12:51- Nei det gjorde det ikke. Duste-tv... Dette er omtrent eksakt hva en av mine fb-venner poster i løpet av en morgen/formiddag. Utover ettermiddagen blir hun melankolsk og attention seeker, og poster motivational quotes om livet og kjærleiken. Når kvelden kommer er hun tilbake i siget, da gjerne med et par kjedestatuser i tillegg til oppdateringer om middag/kveldsmat/husarbeid/planer for morgendagen/natta/livet/.
Enceladus Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 Dette er omtrent eksakt hva en av mine fb-venner poster i løpet av en morgen/formiddag. Utover ettermiddagen blir hun melankolsk og attention seeker, og poster motivational quotes om livet og kjærleiken. Når kvelden kommer er hun tilbake i siget, da gjerne med et par kjedestatuser i tillegg til oppdateringer om middag/kveldsmat/husarbeid/planer for morgendagen/natta/livet/. Helt forferdelig at enkelte mangler sosiale antenner på facebook. Utrolig slitsomt å lese i lengden. Har max 2 statuser i uka, gjerne da noe morsomt som får andre til å le. Har en kompis som nylig har slått opp med dama. På grunn av statusene hans vet jeg nå alt om forholdet deres, hva som gikk galt, om sjalusiproblemene hennes osv. Dette er en godt voksen mann på rundt 28 år.
Gjest D_flatmajor Skrevet 26. oktober 2011 #19 Skrevet 26. oktober 2011 Helt forferdelig at enkelte mangler sosiale antenner på facebook. Utrolig slitsomt å lese i lengden. Har max 2 statuser i uka, gjerne da noe morsomt som får andre til å le. Har en kompis som nylig har slått opp med dama. På grunn av statusene hans vet jeg nå alt om forholdet deres, hva som gikk galt, om sjalusiproblemene hennes osv. Dette er en godt voksen mann på rundt 28 år. Jeg vet. Facebook har jo endra alt hva kunnskap om livet til andre angår. De jeg vet mest om er de som deler mye på FB, jeg vet mer om de enn om enkelte av mine beste venner. Folks atferd på sosiale medier er virkelig interessant. Det er ikke det at jeg mener jeg har rett til å bestemme hva andre poster. Men tenker de virkelig over at alle de 400 vennene deres (inkl. slekt, kollegaer osv.) leser om hvor bitre de er over et forhold som gikk i vasken? Jeg poster ca. en status i uka, oftest sjeldnere. Da er det oftest ikke om hva jeg gjør/skal gjøre/har gjort, med mindre det er noe ekstraordinært og kult. Dette er mest fordi jeg ikke vil dele det med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #20 Skrevet 27. oktober 2011 Kanskje jeg skal skrive dette i morgen for å irritere mine face-venner til vannvidd Tenkte noe ala: 12:01- Tok på meg et par sokker. De er blå. 12:03- Ombestemte meg gitt. Det ble heller de RØDE sokkene. Åh de er så gode å ha på. 12:12- Hm. Lurer på om jeg er sulten 12:13- Ja. Jeg er definitivt sulten. What to eat? 12:15- Omlelett eller brødskive med brunost? Faen at jeg ikke handla i går 12:17- Det ble omelett. Mmmm gleder meg til det er i magen om ca 5 minutter. 12:24- *Bilde av omeletten* 12:30- Ahhh godt å spise. Hvem vil komme å ta oppvasken? REKK OPP HANDA! 12:45- Ingen frivillige altså? Hva skjedde med nestekjærligheten? Jaja.. surk surk må vel ta den selv da 12:50- Utsetter heller oppvasken gitt. Hihi jeg er en uskikkelig pike. Slo heller på tven. Går d noe bra her da? Hmmmm... 12:51- Nei det gjorde det ikke. Duste-tv... Fikk meg en god latter nå! En fin start på dagen! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå