AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 CAMP MANHOOD! Jeg søker 100% ekte menn til en ekte manndomstur av de helt store dimensjoner, hvor vi som menn kan samles som de mennene vi er, og nyte friheten og styrken det ligger i å være mann, og å være det i en skog. Hvor vi deler det å være ekte menn i ekte omgivelser! Jeg er ikke homo! Ikke prøv å få dette til å bli en sex-ting! Jeg snakker om å knytte bånd rundt et brennende bål, mens vi bruker skarpe kniver som tannpirkere, oser av mannlig testosteron, og slipper løs et brøl i ny og ne. Hvis vi føler for det. Det siste er valgfritt. Se for deg en gjeng barske menn som hugger store trestammer mens de brøler av testosteron, og oser av muskelsvette. De flytter gedigne kampesteiner med bare nevene, for de er sterke, og de er menn. Om kvelden sitter de rundt leirbålet og pirker løs nyfanget elg fra tennene med en skarp og farlig kniv. Eimen av manndom er så påtrengende at villdyrene stirrer i æresfrykt. Vinden blåser i omvei rundt dem, og regnet faller i god avstand. Vel vitende om det helvete som ville brutt løs, dersom en ekte mann skulle bli forstyrret av naturkreftene som herjer. Mann mot natur! Jeg er ikke homo. Ikke prøv å få dette til å bli en sex-ting! Vel... Her kommer spørsmålet. Er du en av disse mennene? Er du tilstede rundt leirbålet etter en kveld med jakt og manndom? Jeg arrangerer på ny årets desidert mest maskuline begivenhet: Autentisk Manndomscamping. For menn. Ikke noe homoerotisk over dette, kun en gjeng med menn som deler gleden av å få være 100% menn i et heteroseksuelt miljø der vi knytter livslange bånd rundt flammende ild. De siste årene har vært en suksess uten like, så ikke se bort ifra at riften om gjenværende plasser er stor! Derfor har jeg visse krav til årets deltakere: -Må kunne tenne bål fra skrætsj -Ha kunnskap om hvilke typer sopp man kan spise, og hvilkne som kan føre til løs mage og/eller død -Ikke være fremmed for tanken om å delta i en mannlig sang rundt leirbålet -Ha med 5-8 av de tingene som fjellklatrere stikker inn i fjell -Ed Hardy-telt! -Et genuint ønske om å være mann blandt menn -Litt øl (sterkeste typen) Jeg tar med walkman som vi kan bytte på å høre på, men ta gjerne med egne musikk-kassetter. Kun Nickleback! Jeg er ikke homo! Dette er en seriøs henvendelse, om du ønsker en sånn sex-ting, så er ikke dette noe for deg. Kun henvendelser fra ekte menn. Energien vi sammen skaper, vil få deg til å føle deg elektrisk og glødende av testosteron. Sist gruppe jeg var ute med var så elektrisk ladet av vi kortsluttet en hel by, og tiltrakk oss en ulveflokk. Ingen fare. De snudde da de så oss. Jeg var der og så dette med mine egne øyne! Dårlig holdning og homoerotisk oppførsel viL bli slått ekstremt hardt ned på! Jeg bare sier det. Ser frem til å knuse steiner og velte trær med dere. Vi brøles!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 MEG OG DEG OG JESUS Jesus var en fyrrig gærning! Han er dritkul! Hvem her er enige?? Trenger tilbakemeldinger. Kanskje vi blir så enige om det her at vi plutselig begynner å kline? La oss kline i Herrens navn. Amen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 SELGER LITT PENT BRUKT SENG Jeg og elskeren min har kjøpt en ny seng, og har ikke lenger bruk for den gamle. Eller, den er ikke gammel, men eldre enn den nye. JEG er gammel, jeg, hoho! Neida. Men eldre enn sengen. Den nye, ihvertfall. Forholdet vårt har blitt så seriøst at vi trenger en større seng, så den gamle (ikke kjempegammel, altså) kan bli din for 200 kroner. (Holdt på å skrive "koner", hoho. Hadde virket som en arabisk sjeik). Dette er en kjempedeal for deg!! Eneste problemet er at vi har gjort noen sånne seksuelle greier i den, så det er noen "flekker" her og der. Disse går ikke av med bleking, men blodet forsvant. Jeg er en hvit kvinne på 57 år som veier ca 193 kilo, og han er en hvit mann på 19 som veier ca 54. Så da skjønner dere at den ene siden av sengen kanskje er litt mer nedsunket enn den andre. Jeg sover dessuten svært urolig, så jeg har rullet rundt en god del. Sengen har derfor et ganske høyt parti hvor elskeren sover, og så er den mer sammenpresset rundtomkring. Men god i sove i, og til å gjøre andre ting i! En gang spiste jeg reker oppi, for eksempel, veldig behagelig. Ja, det er forresten litt rekelukt i sengen etter dette. Og så har den en brun flekk fra da vi eksperimenterte litt, men det er ikke nødvendigvis avføring. Jeg er da like glad i sjokolade som nestemann! (Hvis det er sjokolade, og du klarer å skrape det opp, så vil jeg enten ha det tilsendt, eller økonomisk kompensasjon). Førstemann til mølla! 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 MATCH.COM Søker ikke-hurpete og sytete kvinnfolk! Litt om meg: Tigjengelig Torden på 38 år med egen (!) bobil. Nå... Hvis du ikke ble klam i hakket av det her, så har jeg mer info på lager... Jeg er en ekte mann som liker å feste natta lang, og jeg tar ikke dritt fra noen!!! Jeg liker ekte musikk med tøffe navn, og ikke noe sånt baby-mozart-askepott-drit. Hvis du er en prippen kjerring, ikke kom her og bank på døra til bobilen min, for jeg har møtt damer som det før, og har ikke vært det spøtt interessert siden jeg var tolv år. Hvis du liker å frese rundt på moped mens vi drikker hjemmelaget brygg og klår på hverandre, vel, da kunne vi kommet overens. Men hvis du skal begynne å mase om at jeg må betale regninger, og ikke røyke i senga, eller hurper ivei bare hvis jeg så mye som fingrer en annen brud, tro meg... Da blir det problemer, så bare trekk deg unna allerede nå. Jeg er god til å slåss, og viser knyttneven når det passer for meg, men jeg vil gjerne bruke neven andre steder også, om du forstår hva jeg mener *wink, wink* For tiden holder jeg på reparere en vannslange jeg planlegger å utnytte i bisnissrelaterte sammenhenger. Som å spyle ting for penger. Hva som helst. Plenen til folk, svigermor, you name it! Ellers er jeg god på luftgitar, feste hele natta, skyte med rakett, holde stjerneskudd skikkelig lenge (helt til jeg NESTEN brenner meg!), gjemme ting, og ikke ta dritt fra noen! Har også spennende fritidsaktiviteter, men i tilfelle polti eller non leser her, så velger jeg å holde det for meg selv for nå. Skriv til meg om du er et bra kvinnfolk som er god på å lage mat og vaske og ikke er en sånn pengeslukende, masete drittkjerring som eksen min. Og fint om du vet plassen din og kan holde kjeft! Hilsen Tilgjengelig Torden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå