AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg lurer på hvor man kan finne gode, stødige og fine BH'er som er større enn D-cup! Jeg føler ikke at jeg er unormalt stor på noen måte, jeg kjøper da klær i vanlige butikker, men jeg bruker str 80F. I avdeling for store str er cupene fortsatt små og omkretsen for stor. Det må være en butikk i Oslo for jeg kan aldri kjøpe BH uten å prøve den først. Noen tips?
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Det er flere fine undertøysbutikker i Oslo - La Lina på St. Hanshaugen er min personlige favoritt, men Change på Oslo Ciy eller Majorstua og Norsk Undertøysmagasin i Prinsensgata, samt Next to Nothing i Vika terasse har alle store størrelser og bra ting. Lykke til!
Perelandra Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Lindex. Lindex kan du bare glemme, der er det lite utvalg utover cupstørrelse DD. De har en egen serie i store størrelser, men den er for dem som trenger stor omkrets, ikke stor cup. Anbefaler også La Lina, de har veldig godt utvalg og gir god service. Change har også bra utvalg av størrelser, men min erfaring er at jeg må bruke større størrelser der enn i andre merker som for eksempel Freya. Endret 26. oktober 2011 av Perelandra 1
Rainbow Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Du burde gå til en butikk som kan måle deg ordentlig. Jeg gjorde det på Triumph, men var på to forskjellige, og på den ene var det en veldig erfaren og flink dame som fant helt riktig bh, og på den andre (et år senere) var det en ungjente som var sommervikar og ikke hadde peiling. Men uansett er det bra å få ordentlige mål, for de aller fleste kvinner bruker jo feil bh-størrelse. Jeg gikk fra b-cup til d-cup av å bli målt, hehe!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Gå til en ordentlig undertøysbutikk. Hold deg unna HM, Cubus +++ de har ikke gode BH for store bryster. Her jeg bor er det også 1 butikk som er spesialisert på stort frontparti, og etter jeg gikk dit har jeg aldri hatt så komfortable BH og forhold til puppene som jeg har nå! Nå er det en fryd!
Gjest D_flatmajor Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg ville også gått til en skikkelig undertøysbutikk. Der vil de også hjelpe deg å finne riktig størrelse. Jeg fikk et mildere sjokk da jeg fikk beskjed om hvilken størrelse som egentlig passa meg. Men jeg ser at det er penere på,, og passer bedre enn størrelsen jeg brukte før. Det er dyrt med skikkelige bh'er, men verdt hver krone. Hvis du finner et merke du liker, så kan du jo bestille på nett senere.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg ville også gått til en skikkelig undertøysbutikk. Der vil de også hjelpe deg å finne riktig størrelse. Jeg fikk et mildere sjokk da jeg fikk beskjed om hvilken størrelse som egentlig passa meg. Men jeg ser at det er penere på,, og passer bedre enn størrelsen jeg brukte før. Det er dyrt med skikkelige bh'er, men verdt hver krone. Hvis du finner et merke du liker, så kan du jo bestille på nett senere. Haha, samme her! Jeg traska rundt med 85D, men trengte 80F. Jeg skjønte aldri hvorfor jeg alltid skulle få sånn "dobbeltpupp", så jeg dro jo opp skålene hele tiden for at det ikke skulle se teit ut. Etter jeg fikk ordentlig skål så dekker de alt, ser bra ut og jeg bekymrer meg ikke for hvordan de ser ut. Er som en annen verden.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Støtter forslagene om La Lina og Change Bruker selv 75H og vet hvor vanskelig det er å finne noe som sitter fint og ser bra ut! Kjedebutikker er det bare å glemme.
Gjest D_flatmajor Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) . Endret 13. november 2011 av D_flatmajor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå