minienthe Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 bør vel få hekken i gir og opprette et abbonement etterhvert jeg og selv om jeg er veldig fornøyd med kontantkortet mitt. minuset er at det ikke fungerer i lengden i disse datatrafikktider. jeg bruker telefonen veldig lite til samtaler, sender drøye 100 - 150 sms i måneden og mellom 15 - 20 mms. det jeg er ute etter er et abbonement som gir greit med datatrafikk siden det er dette jeg bruker mest. har kikket på telepriser men blir litt forvirret over alt som tilbys
Sukkerklumpen! Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 talkmore kanskje? jeg har det selv og er veldig fornøyd. Jeg selv har alt-i-ett og har 500 mms/sms/MB/ringeminutter for 199kr per mnd ( :
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har Folkepakka til OneCall, og er veldig fornøyd med den Frem til 1.april får du fri bruk av data, så kan man jo se hva prisene blir etter det og bytte på nytt? OneCall har ingen bindingstid heller. 500 ringeminutter, 500 SMS og 500 MMS er også inkludert. 199,- i måneden.
minienthe Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2011 ser flere ligger på det i måneden, tviler sterkt på at jeg kommer over 500 grensa på meldinger og tale ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 ser flere ligger på det i måneden, tviler sterkt på at jeg kommer over 500 grensa på meldinger og tale ihvertfall Jeg som skrev at jeg hadde OneCall... Jeg kommer ikke opp i det jeg heller når det gjelder ringeminutter/SMS/MMS, men det lønner seg for min del med fri bruk av mobildata, sparer på det i forhold til å ha et begrenset antall MB. Men hvis du ikke bruker så mye MB i måneden, er det sikkert bedre å velge en med mindre
Greengrass Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har tele2 fastpris small, kr 199,- pr mnd. Inkluderer 500 sms, 500 ringemin og 500 mb datatrafikk. Kommer aldri over 500 mb, kobler meg på trådløstnett der det er mulig, i grunnen sjelden jeg kommer over 100 mb...
Grønt blad Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har Faktura fra Onecall, og tror det kan lønne seg for deg nå, da det er fri bruk av mobildata fram til 1. april. Etter det vet jeg ikke helt hva som lønner seg. Hvor mange mb tror du at du bruker i løpet av en mnd? Endret 25. oktober 2011 av Grønt blad
minienthe Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2011 Hvor mange mb tror du at du bruker i løpet av en mnd? per nå veldig lite siden jeg ikke har smarttelefon og tviholder på mitt elskede kontantkort men det vil vel gå i nettaviser/facebook/ymse spill/vanlig "tjafs" tipper jeg. de på jobben med ca lik bruk ligger mellom 300 - 600 mb i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå