Prancy Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Det er ei jente på Skolen som jeg syntes er veldig søt! Hun og jeg har vært endel sammen i det siste. I høstferien kjørte vi i 3 timer go bare kjørte go pratet og koste oss. Og i helgen var vi sammen hele helgen! Vi var ute på Frdag og når hun fikk meg inn Jeg er 18 og det var et 20 års sted! Hun tok meg med til vennene sine go det var bare en stol igjen. Hun ba meg sitte også satt hun seg på fanget mitt. Og dagen etter var hun på rommet mitt go så film. Hun lå i sengen til rommien min og jeg i min. Hun lå liksom og ssnuddse seg ofte. Hun la seg under dyna og "Cuddla" dyna litt c: Tror dere at jeg får avslag hvis jeg prøver og holde rundt henne mens vi ser film? ER drit nervøs for det
LoneWolf Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Det er ei jente på Skolen som jeg syntes er veldig søt! Hun og jeg har vært endel sammen i det siste. I høstferien kjørte vi i 3 timer go bare kjørte go pratet og koste oss. Og i helgen var vi sammen hele helgen! Vi var ute på Frdag og når hun fikk meg inn Jeg er 18 og det var et 20 års sted! Hun tok meg med til vennene sine go det var bare en stol igjen. Hun ba meg sitte også satt hun seg på fanget mitt. Og dagen etter var hun på rommet mitt go så film. Hun lå i sengen til rommien min og jeg i min. Hun lå liksom og ssnuddse seg ofte. Hun la seg under dyna og "Cuddla" dyna litt c: Tror dere at jeg får avslag hvis jeg prøver og holde rundt henne mens vi ser film? ER drit nervøs for det Det er jo bare å prøve, for meg virker det i hvertfall som om hun liker deg. Men hva vet vel jeg
superengel Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Det er ei jente på Skolen som jeg syntes er veldig søt! Hun og jeg har vært endel sammen i det siste. I høstferien kjørte vi i 3 timer go bare kjørte go pratet og koste oss. Og i helgen var vi sammen hele helgen! Vi var ute på Frdag og når hun fikk meg inn Jeg er 18 og det var et 20 års sted! Hun tok meg med til vennene sine go det var bare en stol igjen. Hun ba meg sitte også satt hun seg på fanget mitt. Og dagen etter var hun på rommet mitt go så film. Hun lå i sengen til rommien min og jeg i min. Hun lå liksom og ssnuddse seg ofte. Hun la seg under dyna og "Cuddla" dyna litt c: Tror dere at jeg får avslag hvis jeg prøver og holde rundt henne mens vi ser film? ER drit nervøs for det Er du dum eller? Hun driver og hinter som F, og du lurer fortsatt på om hun er keen?! Merker at du er ung for å si det sånn....
Lady_Beatrice Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Den som intet våger intet vinner...
Prancy Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Men når jeg sender henne meldinger på facebook svarer henne kort. Og noen ganger bare "Kanskje" eller "Nei" når jeg spør om og gjøre ting. Men andre ganger sier henne JA og kommer med engang. Har dette noe og si?
Gjesten Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Bare for å avklare: Er hun over 20? Og du er 18? Jeg synes ikke det virker som hun hinter noe sånn veldig. Å sitte på fanget til en kompis hvis det ikke er fler stoler, er ganske normalt. Det kan derimot godt hende hun liker deg, jeg synes egentlig ikke vi vet nok til å kunne avgjøre det. Du får prøve deg da vettu, ellers kommer du i alle fall ingen vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå