Gå til innhold

Har lyst å kjøpe julegavene nå, kan jeg få byttelapp så tidlig?


piapetrine

Anbefalte innlegg

Jeg vet, jeg kan jo bare spørre i butikkene, men kanskje er jeg heldig og treffer noen som vet her? Kanskje noen av dere jobber der;)

Jeg har begynt å pønske på julegaver, og koser meg med å finne ting jeg tror folk vil like. Jeg vil likevel at det skal være byttekort med, tror dere butikker som Elkjøp, XXL, bokhandlere og klesbutikker vil gi byttekort som varer frem til jul allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det så enkelt at når kunder sier til meg at det er julegave, så stryker jeg ut datoen på byttelappen, skriver "jul 11" istedet for, og stryker bort byttefristen som normalt er en måned. Skriver "januar". Men her er det nok veldig opp til de ansatte hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det så enkelt at når kunder sier til meg at det er julegave, så stryker jeg ut datoen på byttelappen, skriver "jul 11" istedet for, og stryker bort byttefristen som normalt er en måned. Skriver "januar". Men her er det nok veldig opp til de ansatte hva de gjør.

Hyggelig av deg! Satser på at jeg treffer på en like hyggelig ansatt:) Og så tenker jeg jo at jo flere som tar julehandelen utover oktober og november jo mindre stress blir det på de ansatte i desember;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...