Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil stramme opp kroppen min denne vinteren. Stort mål. Trener 3-4 ganger i uka, og spiser fra før av sunt, men går litt lei av mitt sunne kosthold (cottage cheese, isbergsalat, laks, kylligkjøttdeig, mandler, epler) så lurte på om det var noen tips her til hva mer jeg kan ha i handlekurven for å stramme litt opp?

Ps. burde nevnes at jeg er student så jeg har begrenset med penger :P

Kan da selvfølgelig også ta imot tips for hvor jeg kan handle billigst i Oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryvita, kokt skinke, egg, avocado, chili, tomater, solsikkeolje, Soyamelk, havregryn...iallefall et lite utvalg fra min handlekurv.

Skrevet

Takk :) Hva er Ryvita og hva bruker du chilien til? antar at du ikke bare knasker? forslag til mat med chili?

Skrevet

Takk :) Hva er Ryvita og hva bruker du chilien til? antar at du ikke bare knasker? forslag til mat med chili?

Ryvita knekkebrød :)

Finhakket chili er digg i det meste. Jeg steker f.eks fisk eller kyllingfilet/kyllingkjøttdeig med med finhakket chili, tomater og litt kokosmelk og smaker til med salt og pepper. Knuser et par Ryvita knekkebrød og blander inn slik at det blitt fylde. Smaker digg.

Ellers er det et par oppskrifter i Treningsdagboka mi ;)

Skrevet

Fersk brokkoli koster mellom 10-15kr. Frossen brokkolibuketter får i poser til omtrent samme prisen, men dobbelt innhold.

Frossen spinat er også veldig sunt og er lurt å putte i omtrent alt du spiser. Egg er en billig proteinkilde. Kjøper du first price/xtra eller tilsv egg så du mye for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...