Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kler folks eg ut som til halloween i år?:D og hva skal kjæresten deres kle seg ut som?:D

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Vi skal ingenting på halloween som jeg vet om så skal nok ikke kle oss ut :)

Skrevet

Er du 10 år eller? Vi har aldri feira Halloween og kommer ikke til å gjøre det heller.

• Liker 1
Skrevet

Er du 10 år eller? Vi har aldri feira Halloween og kommer ikke til å gjøre det heller.

Nei, er du eller? :)

Vi er en vennegjeng som skal kle oss ut og dra på byen, der teamet er halloween;), er antageligvis myyyye yngre enn deg gamlemor:)

Skrevet

Så utrolig konstruktivt svar... :filer:

Jeg sliter med å velge mellom dukke eller hippi. Mistenker at avgjørelsen blir tatt først på lørdag!

Skrevet

Så utrolig konstruktivt svar... :filer:

Jeg sliter med å velge mellom dukke eller hippi. Mistenker at avgjørelsen blir tatt først på lørdag!

hvordan har du tenkt til evt. fullføre dukkestilen?:D

Skrevet

Her blir det zombie. Walking dead! Så skal benke meg ned med første sesong med WD nå, så jeg kommer skikkelig i zombiemodus :fnise:

Blir enkelt. Dekker ansiktet med lyst pudder/concealer. Mørk rundt øynene og litt fake blod mm. Kanskje noen bandasjer med blod på. Masse hårpudder og tuppering og noe gammelt slitt tøy jeg kan rive litt i stykker. Jeg skal ihvertfall se ut som jeg er død.

Skrevet

Jeg skal være vampyr. Har skaffet meg svarte kontaktlinser, og slike tenner, og noen blodige strømper. Har farget håret svart på forhånd, og skal lage meg noen skikkelige krøller. Har tenkt meg en liten tur på freteks i morgen, for å finne en gammel/spesiell kjole. Skal også sminke meg litt "vampire diaries" inspirert". Gleder meg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...