AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Har vært på date nr 2 med en fyr, og jeg vet fortsatt ikke om jeg vil kysse han eller ikke. Han virker ganske så interessert og holder mye rundt meg etc, så jeg vet at han kommer til å prøve snart. Jeg holder litt tilbake, så virker som om han tilpasser seg litt etter det. Som regel vet jeg det fort om jeg ikke vil gå videre med en fyr, men nå er jeg usikker. Merker at jeg liker han litt og blir glad når jeg tenker på ham, blir liksom sjarmert av smilet hans. Og ting flyter veldig lett mellom oss. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg gå videre og kanskje bli nødt til å avvise han hvis han prøver å kysse meg neste gang fordi jeg fortsatt ikke vet (for da kommer han til å tolke det som manglende interesse). Mulig jeg gjør det vanskeligere enn det der er, men det første kysset er liksom så viktig og jeg vil ikke føle at jeg kommer til å angre. Er det flere som har vært såpass usikre etter selv 2. og 3. date, men så har det gått seg til senere?
Pene sko... Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Dette er ikke hjernekirurgi. Du kysser når det føles riktig og naturlig. Har du vanskelig for å bestemme deg? Prøv dette:
Gjest fersk lærer Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Hvis du er usikker, så vent med å kysse.
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 TS, du leter etter argumenter og aspekter i forhold til hvor godt du liker ham fordi han liker deg og han virker som en ok fyr, når du forsøker å se det hele fra et så objektivt perspektiv som du bare greier. Det er ikke noe galt i det men du må være ærlig med deg selv her. Det holder ikke at han er en ok kis og at du så gjerne skulle likt ham. Sier det ikke "pang" så gjør du deg - og han - en solid bjørnetjeneste ved å legge masse energi i å late som det kanskje vil bli bra, for det gjør det ikke. Kjemi er brutalt vanskelig noen ganger og har en lei tendens til å følge alle andre spilleregler enn de man trodde på forhånd eller har hørt fra andre. That's life.
Gjest "gjest" Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Hopp i det og kyss ham. Du er da ikke interessert i å bli bedre kjent med en fyr som du ikke vet om du liker kysseteknikken til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå