Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken maskara bruker du? Hvorfor, og hva slags vipper har du(tynne/tykke, lange/korte, rette/buede, sensitive øyne eller ikke)? Og er du fornøyd med maskaraen? :)

Selv bruker jeg Clinique lash power mascara, i fargen dark chocolate. Jeg får ofte høre jeg har veldig lange vipper som er naturlig buede. Men vippene mine er nok ganske tynne og skjøre, og jeg har relativt sensitive øyne. Er bare sånn passe fornøyd med maskaren. Den holder ikke så veldig lenge og klumper seg litt utover dagen, men ser rimelig bra ut de første timene jeg har den på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Diorshow, svart. Jeg er halvt søramerikansk og er litt mørk i fargene, så jeg liker en sterk maskara som gir tykke, synlige vipper. :) Forøvrig har jeg ganske rette øyevipper uten et fnugg av naturlig bøy (:frustrert:), så synes denne maskaraen passer behovet mitt. :) Det negative er at den er temmelig dyr for en fulltidsstudent...

Skrevet

L'Oreal Telescopic! Den gir full lengde. Jeg har naturlig buede vipper antar jeg. Ikke tenkt så mye over det der.

Bland med Lancôme Hypnose som gir volum, så blir det bra :jepp:

Skrevet

Jeg bruker også Hypnose fra lancome og telescopic fra l`oreal.

Skrevet

Diorshow Extase, beste jeg noensinne hatt. :)

Akkurat nå Diorshow Ionic, da jeg fikk feil i butikken forrige gang.

Skrevet

Jeg har prøvd nesten alle som finnes på markedet. Synes ikke de aller dyreste er de beste. Jeg har normalt lange og tykke øyenvipper. Litt sensitive øyne.

Mine to favoritter:

- false lash effect mascara fra max factor

- High impact mascara fra Clinique

Skrevet

max factor 2000calories

og den fra maybeline (rosa pakning)...

Skrevet

Har ganske lange, tykke øyevipper, men til gjengjeld står de rett ut!

Bruker hovedsakelig Colossal Volume og One by one fra Maybelinne. Synes begge disse holder bra. Colossal Volume kan drysse litt utover dagen (er også vannfast), men liker børsten på den best.

Gjest ullsokk1
Skrevet

Bruker Chanel Inimitable, vannfast. Elsker den! Er alt jeg trenger, har ikke spesielt lange, buede eller tette vipper, så den gir meg det jeg trenger - og den holder!

Skal jeg ha det litt mer dramatisk topper jeg den med Diorshow :)

Skrevet

MaxFactor false lashe effect fushion :)

(lilla)

KJEMPEFORNØYD! Jeg har rett-frem vipper men denne funker virkelig :) Og prisen er ikke vond ;)

Skrevet

Selvfølgelig pakningen som er lilla og ikke selve sminken ;)

Skrevet

falles alltid tilbake til High impact curling mascara fra Clinique, den tåler all slags vær og er lett å fjerne med varmt vann.

Jeg har ganske normale vipper vil jeg tro, men litt sensitivt, "griner" av mange mascaraer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...