wild at heart Skrevet 16. mai 2002 #1 Del Skrevet 16. mai 2002 det kommer til et punkt i livet er alt vond, og da er det bare en ting som hjeper: bamse mums.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wild at heart Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 16. mai 2002 hvis ande bruker andre typer snop som hjeper, vel det er også oki.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Bamsemums er universalmedisin for alt! Banansjokolade er også bra.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Saltlakris.uten tvil! Mmmmmmmmmmmm 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 16. mai 2002 #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Miss Gemini: du er så heldig!!! det finnes ikke salt lakris her i england ihvertfall har ikke jeg klart å finne det. (alle nordmenn jeg kjenner her sleper med seg så mye de kan når de har vært hjemme. men ingen andre her liker det, så vi får ha det ifred ) klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 17. mai 2002 #6 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg vet Tingeling. De gangene jeg har vært i England har jeg holdt på å bli gal! Ikke noe saltlakris!!! Det finnes jo omtrent bare søtskvip der jo.. Neste gang jeg reiser til England må jeg huske å ha med saltlakris ja mmmm Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 17. mai 2002 #7 Del Skrevet 17. mai 2002 Salt lakris er ett savn ja!!!!!! Tingeling, har du proevd pontefract cakes? Jeg er ogsaa i England og kom over disse paa Wilkinsons, proevde de og de er litt bedre(ikke mye da!) enn soete bertie bassett... Men, djungelvrael er de ikke akkurat!!! Gleder meg til sommeren er over og jeg skal tilbake igjen, da skal det hamstres salt lakris!! Jeg ble beskyldt for aa proeve aa ta livet av mine medstudenter naar jeg skulle vaere snill og spandere tyrkisk pepper sukkertoey! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 17. mai 2002 #8 Del Skrevet 17. mai 2002 Har vært helt avhengig av salt lakris hele livet, og vet hvor traumatisk det er å bo i England (bodde der i 8 år)(ÅTTE!!!!!) uten fast tilgang! Derfor propper jeg virkelig i meg nå for tiden, for å ta igjen for det tapte _________________ Megan 1212[ Dette Innlegg er endret av: Megan den 2002-05-17 19:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 18. mai 2002 #9 Del Skrevet 18. mai 2002 Når ting er kjipt er dette det eneste som hjelper for meg: 1. sove 2. (om det da ikke har gått over mens jeg sov) danse 3. (om det fremdeles ikke har gått over) lese en bok 4 (om ting fremdeles er kjipt) danse litt til 5. (om det fortsatt er kjipt) strikke eller brodere eller noe -har liksom aldri helt skjønt denne greia med å "trøstespise" godteri Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. mai 2002 #10 Del Skrevet 18. mai 2002 Bra Nelle! Har heller aldri forstått dette med trøstespising, jeg har iallefall aldri hatt behov for det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 18. mai 2002 #11 Del Skrevet 18. mai 2002 Ellers hva med en stoooor kopp kakao toppet med marshmallows....mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå