Gå til innhold

ynlings snop

wild at heart

Anbefalte innlegg

det kommer til et punkt i livet er alt vond, og da er det bare en ting som hjeper:

bamse mums..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamsemums er universalmedisin for alt! icon_smile.gifBanansjokolade er også bra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Gemini: du er så heldig!!! det finnes ikke salt lakris her i england icon_frown.gif ihvertfall har ikke jeg klart å finne det. (alle nordmenn jeg kjenner her sleper med seg så mye de kan når de har vært hjemme. men ingen andre her liker det, så vi får ha det ifred icon_biggrin.gif )

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Jeg vet Tingeling. De gangene jeg har vært i England har jeg holdt på å bli gal! Ikke noe saltlakris!!! Det finnes jo omtrent bare søtskvip der jo.. Neste gang jeg reiser til England må jeg huske å ha med saltlakris ja icon_smile.gif mmmm

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salt lakris er ett savn ja!!!!!!

Tingeling, har du proevd pontefract cakes? Jeg er ogsaa i England og kom over disse paa Wilkinsons, proevde de og de er litt bedre(ikke mye da!) enn soete bertie bassett...

Men, djungelvrael er de ikke akkurat!!!

Gleder meg til sommeren er over og jeg skal tilbake igjen, da skal det hamstres salt lakris!!

icon_smile.gif

Jeg ble beskyldt for aa proeve aa ta livet av mine medstudenter naar jeg skulle vaere snill og spandere tyrkisk pepper sukkertoey! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helt avhengig av salt lakris hele livet, og vet hvor traumatisk det er å bo i England (bodde der i 8 år)(ÅTTE!!!!!) uten fast tilgang! icon_eek.gif Derfor propper jeg virkelig i meg nå for tiden, for å ta igjen for det tapte icon_biggrin.gif

hoppe.gif Megan hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Megan den 2002-05-17 19:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ting er kjipt er dette det eneste som hjelper for meg:

1. sove

2. (om det da ikke har gått over mens jeg sov) danse

3. (om det fremdeles ikke har gått over) lese en bok

4 (om ting fremdeles er kjipt) danse litt til

5. (om det fortsatt er kjipt) strikke eller brodere eller noe

-har liksom aldri helt skjønt denne greia med å "trøstespise" godteri

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Nelle! icon_biggrin.gif

Har heller aldri forstått dette med trøstespising, jeg har iallefall aldri hatt behov for det.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...