BellaRose Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jenta mi på tre år har akkurat dratt til tanten sin,der skal de vente til de skal på toget.Jenta mi skal nemlig reise på ferie i ei uke over hundre mil herfra sammen med bestemoren,tanten og søskenbarnet som også er tre år.Jeg vegret meg hele tiden for å la henne dra.Men jeg tenkte at det går nok bra.Men nå sitter jeg her med klomp i halsen og savner henne så inderlig allerede...!Kan liksom ikke trekke meg heller nå,som hun gleder seg sånn til å reise..Er jeg bare en overbeskyttende mor som må lære å slappe av?Eller er dette noe dere andre mødre ikke ville gjort? Er så gla' i gulljenta mi..
latterbox Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 hørest normalt ut. Mne trur nok dette skal gå bra slapp av å ta deg litt vin/pils/dra ut med jentegjengen
Gjest Annaires Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Hadde absolutt gjort det. Her har frøkna vært på ferie hos besteforeldrene flere ganger(hun er 2,5). Litt ille den første dagen, også går det veldig fint helt til like før hun kommer hjem igjen. Da har jeg vondt i magen og savner henne fælt. Tenk på hvor heldig hun er da! Som skal kose seg med bestemor, tante og kusine en hel uke. Blir jo noe helt annet enn når du er tilstede. Så; ja, jeg forstår at du savner henne. Men senk skuldrene og slapp av!
BellaRose Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk for svar,det hjelper...litt..
Redbull Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Huff!! Forstår deg godt... Du er flink, og begge har godt av det tenk så godt det blir å se henne igjen da!! Du har helt normale tanker
BellaRose Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2011 Huff!! Forstår deg godt... Du er flink, og begge har godt av det tenk så godt det blir å se henne igjen da!! Du har helt normale tanker Tusen takk:)
Gjest Kvikklunsj Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Kjenner meg igjen...:-) men jeg tror nok at dere har godt av det begge to:-) prøv å finbe på ting mens hun er borte så du ikke blir sittende og savne bare:-) gled deg til hun kommer hjem og hun viser bilder og forteller hvor fint hun har hatt det:-)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Hun er heldig og du er heldig. At dere har noen rundt dere som setter så pris på dere. Slapp av og pust ut. Ta deg en glass vin. Din datter er i gode hender og vil komme hjem full av nye opplevelser og inntrykk som hun vil dele med deg. Ved å slippe taket nå så er du med på at hun blir tryggere på seg selv og tørr mye mer. Jeg har alltid vært vant til å sende unger fra meg og har aldri følt meg uttrygg. Jeg har unnet de opplevelsene de fikk med besteforeldre. Skal ikke si at det var lett første gangen jeg satte barnet mitt alene på en fly da hun var 5 år, men jeg visste hva hun dro til. Første gangen er alltid verst.
BellaRose Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk dere:) Nå har jeg vært på togstasjonen å vinket til henne. Det så ut som det gikk bra, trøtt var hun i hvert fall, så får håpe hun får sove:)
Caramba Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Mine har vært flere ganger hos besteforeldre. Særlig da jeg var gravid med tvillinger så hadde de ofte eldste på besøk i kortere perioder hvis mannen skulle bort. Min eldste elsker å være på ferie hos sine besteforeldre og jeg har full tillitt til dem. Jeg ringer ofte, da, og det er jo lov
O'hara Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Tror det er helt normalt å ha slike følelser. Men som de andre sier her, det er viktig at hun får et godt forhold til andre voksne enn bare foreldrene. Jeg tror alle barn har godt av å bli sett av andre voksne også, det lærer de at ingen er like og det kan også være et fristed for ungene.
Pria Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Det du føler er helt normalt, det umormale og hysteriske ville vært å ombestemt deg omtrent i det hun ble satt på toget. Det er viktig at hun får et godt forhold til andre mennesker, da kan du ikke se på deg selv om den eneste som kan ta vare på henne. Nyt litt kvalitetstid alene du, ta deg et glass vin, litt egenpleie, hjemmekos eller ut med venninner. Det trengs sikkert.
BellaRose Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2011 Det du føler er helt normalt, det umormale og hysteriske ville vært å ombestemt deg omtrent i det hun ble satt på toget. Det er viktig at hun får et godt forhold til andre mennesker, da kan du ikke se på deg selv om den eneste som kan ta vare på henne. Nyt litt kvalitetstid alene du, ta deg et glass vin, litt egenpleie, hjemmekos eller ut med venninner. Det trengs sikkert. Hørtes godt ut,men jeg har to andre barn også Men de kan sikkert mannen passe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå