Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står opp ser meg selv i speilet og går igjen, har ganske stritt hår så det floker seg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De dagene håret er flatt så tupperer jeg opp litt volum, og sprayer med den fantastisk-duftende fudge skyscraper. Ellers lar jeg håret lufttørke, og ofte "plopper" jeg håret for å definere bølgene litt mer.

Skrevet

Men blir ikke håret fett av alle produkta og må vaskes sånn ca. hver dag?!

Kan ikkje fordra å ha småfettete hår... :-/

men har iallefall fått noen innspill i hvordan jeg kan gjøre det..

Jeg lufttørker og lar det henge.. *boring*

Hater håret mitt.

Skrevet

For min del vasker jeg håret annen hver dag, så jeg er "nystylet" en dag og rufsete den neste. Så dusjer jeg. Synes ikke håret mitt blir fortere fett at de sprayene jeg bruker, men kommer gel, voks og skum i hodebunnen vil jeg tro man sliter litt med rart eller fett hår etterhvert.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Gjør ikke så mye med mitt heller.Har langt,tykt hår med masse fall.

Dusjer ca. annenhver dag og da bruker jeg en leave-in spray som også fremhever bølgene i håret mitt :) Pleier også å ha litt hårspray i luggen for at den skal ligge litt bedre.

Noen dager lar jeg bare håret henge rett ned,noen ganger har jeg luggen i en spenne eller så har jeg håret i en hestehale.

Er egentlig jævlig dårlig på hår så det er stort sett det jeg får til :gjeiper:

Gjest Adriane
Skrevet

De dagene håret er flatt så tupperer jeg opp litt volum, og sprayer med den fantastisk-duftende fudge skyscraper. Ellers lar jeg håret lufttørke, og ofte "plopper" jeg håret for å definere bølgene litt mer.

Eh... hva er å "ploppe" håret? :klo:

Skrevet (endret)

Eh... hva er å "ploppe" håret? :klo:

Du pakker (vått) hår inn i et håndkle og venter til det blir noenlunde tørt, og får dermed litt mer markert fall/krøller.

edit:

Endret av Cervix
Gjest Adriane
Skrevet

Du pakker (vått) hår inn i et håndkle og venter til det blir noenlunde tørt, og får dermed litt mer markert fall/krøller.

edit:

Åja! Da gjør jeg jo det iblant da, hehe - gjerne i helger. Jeg legger ikke håret like forsiktig ned som det der, men. Det kan jeg jo teste til helgen :jepp:

Tusen takk for svar og video ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...