Gjest henriett3 Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Viss iPoden min går tom for strøm, kan det gjerne ta noen dager før at jeg kommer på å lade den igjen. Har iPod nano 9. (den lille touch-greia :gjeiper:) Men når jeg setter den på lading, blir den rett og slett helt fucka! Det kommer opp sånn greier på skjermen der det står "use iTunes to restore" noe som ikke går, fordi da skjer det ingenting. Så da må jeg ta ut kontakten, og vente til den går tom for strøm, og sette i kontakten igjen. Da funker den, men jeg er litt redd for at jeg ødelegger iPoden når jeg gjør dette?
Viljaa Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg vet ikke om det er av samme grunn som deg, men om det er til nytte så har jeg (og maange andre) veldig problemer med å få eldre iPoder til å fungere skikkelig etter siste iTunes-update. De jeg har er kjøpt i 06-08. Den ene har jeg rett og slett ikke fått til å synkronisere siden sist jeg oppdaterte, mens den andre synkroniserer såvidt etter maange feilmeldinger hver gang jeg kobler den til, og ofte mangler den sanger ect. når jeg til slutt får det til. Håper at apple jobber med det, og at dette ikke bare er en kynisk metode for å få oss til å kjøpe nytt. Er selvfølgelig klar over at de jeg har begynner å trekke litt på åra (i tillegg til at begge er mye brukt), men er irriterende når begge streiker samtidig (er vant til å ha en på backup).
Gjest henriett3 Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Hmm.. har ikke hatt det problemet jeg da (enda..). Men takk for svar Da vet jeg ihvertfall at jeg ikke er den eneste viss det blir tull med synkroniseringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå