Gå til innhold

til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen av mine venninner, venninnene til samboeren min derimot.. :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

jeg tror ingenting på deg. men tror alle de andre her. du forsvarer alltid drittsekker når jenter antyder at en mann er det. på en sånn måte at jeg nesten tror du er det selv :lol::lur: :lur:

Drittsekk er jeg på mange måter, men jeg gidder ikke ha sex med venninner. Det er nok av andre jenter der ute. Dessuten er det ikke reelt for meg lengre, da jeg er i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ikke aktuelt for meg å ligge med noen av mine venninner. De er flotte de, men vennskapene betyr mye mer en et kjapt knull på fylla....!!!

• Liker 1
Skrevet

Er i et forhold så 0 % nå. Om jeg var singel og ikke hadde noe bedre alternativ samt var rimelig trygg på at det ble mindre stress(følelser, sykdom, graviditet++) en digg ca 90 %. Men ville aldri prøvd meg på noen av dem, har sovet halvnaken og hengedrita i små senger, nakenbada ++ uten å gjøre noen tilnærminger.

Skrevet

hvor mange prosent kunne dere høvla over av dem? har dere venninner dere synes er veldig stygge? .

Egentlig er det vel 30% av dem som er innafor, men jeg kjenner ikke dragning, fordi dama mi blokker dette. Hvis jeg hadde vært enslig, så kunne nok disse 30% ha fristet meg.

En annen sak er at jeg ikke bedriver ekstern knulling, fordi det også bryter med min tolkning av Kardemommeloven.

Skrevet

Så pripne og vanskelige dere er!

Selv jeg som er heterofil kunne lett ha ligget med iallefall to av venninnene mine.

Eller - lett og lett - hadde sikkert blitt litt rart i etterkant, men det er jo ikke spørsmålet her.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så pripne og vanskelige dere er!

Selv jeg som er heterofil kunne lett ha ligget med iallefall to av venninnene mine.

Eller - lett og lett - hadde sikkert blitt litt rart i etterkant, men det er jo ikke spørsmålet her.

Men Norah!

Du kan ikke sammenligne det. Du er kvinne, ikke sant? Om du og ei venninne eller tre finner det for godt å ha litt saftig jentesex når dere er passe cava-fulle eller marihuana-eksperimentelle så er det intet annet enn i tråd med hva som er "in", akseptert, stilig, spennende, morsomt og herlig intimt.

Kudos fra alt og alle.

Dersom jeg, som mann, skulle fristes til - eller enda verre: ta et konkret initiativ til - å feie over ei venninne er jeg å betrakte som en svikefull drittsekk som har brutt all tillit, sunket ned til en "så du er som alle andre menn", gris og overgriper.

"Fengsel" fra alt og alle.

• Liker 2
Skrevet

Ingen!

For meg betyr vennskapet mer enn at jeg er villig til å risikere dette for å få "dyppet staken". De er flotte damer alle sammen, og i en annen setting hadde de absolutt vært aktuelle kandidater. Men smartest å holde seg unna.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Dersom jeg, som mann, skulle fristes til - eller enda verre: ta et konkret initiativ til - å feie over ei venninne er jeg å betrakte som en svikefull drittsekk som har brutt all tillit, sunket ned til en "så du er som alle andre menn", gris og overgriper.

Vel, men blir det da frekt å spørre deg (som venninna di) om dere kan gå å legge dere sammen nu og da?

Skrevet

Vel, men blir det da frekt å spørre deg (som venninna di) om dere kan gå å legge dere sammen nu og da?

Om man legger seg sammen, kan man da oppnå en sammenlagtseier?

• Liker 1
Skrevet

Men Norah!

Du kan ikke sammenligne det. Du er kvinne, ikke sant? Om du og ei venninne eller tre finner det for godt å ha litt saftig jentesex når dere er passe cava-fulle eller marihuana-eksperimentelle så er det intet annet enn i tråd med hva som er "in", akseptert, stilig, spennende, morsomt og herlig intimt.

Kudos fra alt og alle.

Nå overdriver du. Du har kjedelige venninner og det jeg tipper er litt "krevende" eksdamer.

Spørsmålet var hvor mange man teoretisk sett kunne ligget med gitt at muligheten er tilstede/jeg var singel/det var gjensidig villighet(og det ikke ødela vennskap eller ble kleint) - og da kan jeg bare si;

iallefall 2 venninner på rappen og....1..2..*tenke tenke*...herregud. Jeg tør ikke engang telle antallet mannebekjentskaper. La oss bare si et rundt tall; 10 :gjeiper:

I den forstand at jeg hadde nok ikke innledet et forhold til de, men de er såpass sjarmerende både personlig og utseendemessig at jeg ikke hadde hatt nevneverdige problemer med å dra de med hjem ei gang.

Ingen som lurer på hvem som er den mest løsslupne i denne tråden, hvertfall....

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nå overdriver du. Du har kjedelige venninner og det jeg tipper er litt "krevende" eksdamer.

:hoho:

Det kan så være men mitt grunnlag var snarere KG empiri........ selv om det finnes unntak (som deg).

Skrevet

Nå er det vel bare én av de som har svart her som sier at det er aktuelt å "høvle over" en veninne.

Husk å legge til de av dem som "tilfeldigvis" alltid har samme mening som damene.

Gjest Seniorita
Skrevet

jeg kunne ikke hatt sex med noen av mine kompiser.

Det hadde blitt helt feil for meg med tanke på at(som andre i tråden også sier)

jeg ser på mine kompiser som en mild utgave av søsken.

Jeg vil tro at om jeg har sex med en av mine kompiser vil det ødelegge vennkapet.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Husk å legge til de av dem som "tilfeldigvis" alltid har samme mening som damene.

Med den instillingen skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lese hva andre mener.

Gjest "gjest"
Skrevet

Har den gjengen der alltid samme meninger som oss damerne??? Hæææ? Merkeligste jeg har hørt i dag.

Skrevet

Men Norah!

Kudos fra alt og alle.

er ikke det jeg spør om. jeg ville du skulle tenke deg ut hvor mange % av venninnene dine du KUNNE ligget med. ikke som du skal prøve deg på. bare hva du kunne pult. det du sier er fordi du har dårlige venninner, ikke fordi alle kvinnfolk er som du mener. det var bare et spørsmål! ta det med ro. var bare fordi jeg er nysgjerrig! hilsen ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...