Gå til innhold

til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor mange prosent kunne dere høvla over av dem? har dere venninner dere synes er veldig stygge? .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange prosent kunne dere høvla over av dem?

0%. Jeg ser på en venninne som en light-versjon av en søster.

har dere venninner dere synes er veldig stygge?

Jeg syns faktisk alle vennene mine er pene. Både kompiser og venninner :)

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg tror jeg kunne høvla over kanskje 60-70 % av dem i edru tilstand. 98 % på fylla :)

• Liker 2
Skrevet

Venninner er off limit.

• Liker 3
Skrevet

Ganske interessant å lese at flere gutter kunne tenke seg å ligge med noen av venninnene sine. Med tanke på at jeg aldri kunne tenke meg å ligge med noen av kompisene mine, de er rett og slett som brødre for meg, og tror sex hadde ødelagt vennskapet vårt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ganske interessant å lese at flere gutter kunne tenke seg å ligge med noen av venninnene sine. Med tanke på at jeg aldri kunne tenke meg å ligge med noen av kompisene mine, de er rett og slett som brødre for meg, og tror sex hadde ødelagt vennskapet vårt.

Nå er det vel bare én av de som har svart her som sier at det er aktuelt å "høvle over" en veninne.

• Liker 4
Skrevet

Nå er det vel bare én av de som har svart her som sier at det er aktuelt å "høvle over" en veninne.

Jaja, siden bare 50 % svarte at de kunne tenke seg å ligge med venninner kunne jeg vel sagt det :P Men 2 kan vel gå under kategorien flere så.

Skrevet

Jaja, siden bare 50 % svarte at de kunne tenke seg å ligge med venninner kunne jeg vel sagt det :P Men 2 kan vel gå under kategorien flere så.

Gorgonzola vifter med et ironiflagg, så det er nok bare en.

• Liker 4
Skrevet (endret)

1/4 = 50% ? :lete:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

obs.. så vist ikke det ironi flagget jeg :P Da kan dere vel egentlig bare ignorere innlegget mitt.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Bra de fleste er våkne ;)

Synes jeg oftere leser/hører om jenter som "plutselig" får en crush på en kompis, eller gjerne kompisen til typen. Men for all del, jeg har jo behørig misforstått det der med jenter og forelskelse og sånne greier, har jeg lest.

Avatar-Raindrops derimot hadde jeg glatt høvlet over ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Avatar-Raindrops derimot hadde jeg glatt høvlet over ;)

Og det kommer fra en som har avatar av Aragorn, det er jo helt uimotståelig :Hehe:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kødder ikke til vennskap med happyfunsexytiemz.

Skrevet

jeg er ei jente. men synes det er spennende å vite hva dere tenker hihihi. har flere kompiser som forteller meg at de KUNNE høvla over halvparten, men de gjør det jo ikke.

hilsen ts.

Skrevet

Jeg kunne glatt ha staka opp hele gjengen! :briller:

• Liker 1
Skrevet

Kødder ikke til vennskap med happyfunsexytiemz.

jeg tror ingenting på deg. men tror alle de andre her. du forsvarer alltid drittsekker når jenter antyder at en mann er det. på en sånn måte at jeg nesten tror du er det selv :lol::lur: :lur:

Skrevet

Jeg er selv jente. For og si det slik kunne jeg ikke tenkt meg og "høvlet" over noen av mine kompiser, ser på de som "søsken"

• Liker 1
Skrevet

nesten alle, 80% ca. Ikke at det er noe jeg tenker på til vanlig, men hadde situasjonen blitt slik ville jeg ikke hatt noe i mot det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...