Gå til innhold

Kjæresten ønsker seg klokke i gave!

Gjest Dunderungen

Anbefalte innlegg

Gjest Dunderungen

Men jeg har rett og slett null peiling på hva som er ei god klokke, til en billig pris. Noen forslag?

Bor noen mange, lange timer fra nærmeste by, så når jeg skal på gave shopping skal jeg høre i butikken :sjenert: Men greit å være i for veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nixon klokkene er kule og ikke så altfor dyre. Google klokker, det er masse klokkebutikker på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte en klokke til samboer herfrai fjor jul. De har veldig stort utvalg da, og er en seriøs nettbutikk. Og prisene varierer selsagt, noen er billigere mens andre er dyrere. Hva vi legger i dyrt er selvfølgelig forskjellig, men en ordentlig klokke koster jo gjerne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger kan du bruke?

Hvis du har råd, så ville jeg gått for certina eller lignende, men de koster fort to-tre tusen avhengig av hvilken modell du velger. Tror det finnes noen rimeligere modeller.

Skal du gi klokke, ville jeg gitt en ordentlig klokke. De koster mer, men varer lenger og holder seg fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min ønsker seg også klokke til jul. Jeg har googla Calvin Klein og de har mange fine på salg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dunderungen

Takk for svar, det var behjelpelig :) Har googlet litt, og ser at jeg må litt opp i pris enn det jeg hadde tenkt. Men det skal jo holde lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Kan ikke hjelpe deg med prisen, men sveitserur...

JEg har selv en certina i titan (veldig lett), med safirglass... Den er vanntett og jeg kan dykke et stykke med den. Nesten umulig å få ripe i den. Har prøvd å skrape med kniv og alt mulig, men safir er veldig solid.

Certina, swatch..

Lurer på om police bl.a. går mer inn for utseende og kvantitet enn kvalitet?? Kommer jo an på selve klokka selvfølgelig... Har noen kule klokker de!

Du bør tenke på at den bør være vanntett! Skal tåle en dusj om man glemmer å ta den av, for det er svært vanlig å glemme... Er fint med safirglass også sånn at klokka ikke ser voldtatt ut etter et par mnd.

Klokka mi kosta 2600... Vet ikke hva grensen din er jeg TS, men du må nok regne med rundt en tusenlapp for ei skikkelig klokke. Om du vil slå på stortromma kan du jo se litt på rolex ;)

Endret av Rastl0s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har Police, og han er knallfornøyd med den. Tror den kostet rundt 2500. Jeg er ingen klokkeekspert, så jeg kan liksom ikke si så mye annet enn at den er vanntett (ned til noen hundre meter, akkurat hvor mange er ikke så relevant da han ikke dykker), glasset har fått seg et par solide trøkker uten å bli ripet, låsen har blitt lekt med og røsket i uten å gå i stykker.. så vi kan ihvertfall si at den har bestått mannen-i-gata-testen i litt over to år nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...