Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dunderungen
Skrevet (endret)

Mens de fleste trives med alkoholen, noen med en god gammeldags skrekkfilm, er det andre som er litt spirituelle av seg :jepp: Og halloween gir jo et ordentlig kick med både skrekk, magi osv! (les: jeg respekterer andres trosretninger, og jeg forventer andre også viser respekt for hva de tror)

Hva skal DU på halloween i år? :)

Endret av Dunderungen
Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Ingenting spesielt... Det er ein vanlig dag.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Fest med kostymer, alkohol og gode venner :)

Skrevet

Absolutt ingenting spesielt. Syntes det er direkte frekt av barn å tigge godteri både på nyttårsaften og på halloween. Men nå til dags skal man jo alltid ha både i pose og sekk.

Skrevet

Skal samle venner og bekjente. Kle oss ut, drikke og så videre til halloweenfest på et utested.

Gleeeeeder meg :D

Skrevet

Da slukker jeg utelyset og nekter å åpne dersom noen ringer på.

Skrevet

Samme som Survival. Men sliter med å finne steder i Oslo å dra ut faktisk... Som styrer med halloweenopplegg og kostymer da. Forslag?

Gjest Cosette
Skrevet

Skal på fest hos venner. Bryr meg overhodet ikke om Halloween i seg selv, men fest er alltid gøy.

Skrevet

Skal ha fest her i leiligheten! En del folk som kommer langveisfra, så blir fullt hus i helga :)

Skrevet

Jeg skal på vors hos ei venninne, før vi drar ut på studentutestedet og feirer. Gleder meg til det. Jeg elsker Halloween og skulle ønske det var en like stor greie i Norge som det er i USA.

Skrevet

Nei, feirer ikke halloween og har heller aldri forstått poenget.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skal på show på "Latter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...