Gå til innhold

En liten historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lite historie å fortelle dere.

I dag når jeg gikk fra jobb, så så jeg en nydelig katt som haltet på det ene forbeinet sitt/ikke gikk på det. Katten mjauet og kom i full fart bort til meg. Jeg fikk helt vondt av å se på katten og oppdaget heldigvis at katten hadde halsbånd på seg! Begynner å snakke til den for å roe den ned (jeg tenkte den var skadet), og sjekket halsbåndet for tlf nr. Noe det heldigvis hadde. MEN i tillegg hadde eierene av denne katten skrevet en liten beskjed til oss bekymrte katteelskere på den.. "Jeg er lam" sto det på den! Jeg synes det var så lurt å skrive det på den, kjempe smart!! Dermed slapp eierene av denne katten og få enda en tlfsamtale fra en bekymret katteelsker (jeg antar de har fått noen)!!

Flott slutt på en historie jeg trodde ikke var så grei gitt!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott med ansvarlige dyreeiere og ikke minst ansvarlige dyreelskere :rodmer:

Håper pusen har et godt liv til tross for lammelse da. Kanskje den mjauet fordi den var selskapssyk.

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg er vrang nå, men jeg kunne aldri hatt en katt med lammelse i en fot som utekatt... Tenk så lett bytte den er for alle slags farer? Huff, nei...

• Liker 1
Skrevet

Åh den kompenserer nok, greier seg sikkert så fint atte.

Skrevet (endret)

Jeg vil tro at disse eierne har hatt en tett dialog med veterinærer som har gitt klarsignal for at det er greit å slippe ut katten. En katt vil ofte se sine begrensninger, og da for det meste holde seg på sitt eget territorium hvor den føler seg trygg.

Endret av Green Lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...