Gå til innhold

Freia Juleegg

Niennas

Anbefalte innlegg

Jeg smakte et, og fikk skikkelig vondt i magen. Det ble smør på smør, på flesk igjen med sjokolade på sjokolade i det egget. Uff nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har dem mange steder i Bergen, og de er iflg. flere helt jævlige. Jeg har ikke smakt selv, men kanskje det blir litt smør på flesk med sjokolade i sjokoladeegg?

Hehe, jeg har ikke store forventninger til dem egentlig, men tanke på alt som har blitt sagt. Er bare veeeldig nyskjerrig x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CrazyCatlady

Jeg bor tydeligvis alt for langt ute i gokk for jeg finner ikke eggene i noen butikker her.

Ha ha,ikke spesielt høye forventninger,men vil jo smake dem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hittil bare sett de på narvesen, men vil smake på dem selvom de ikke får så mye skryt herfra=P men ikke før desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de var kjempegode!!! Samboeren min likte de bedre enn påskeegg (og han liker påskeegg veldig godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker påskeeggene, men disse var ikke noe gode, sjokoladen i smakte ikke godt. Og begge barna mine er veldig enige med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Var på statoil idag, og kjente plutselig igjen en lilla eggkartong. Men papiret rundt kartongen var rød, og istedet for hvit sjokolade inni eggene så var sjokoladen mørk.

Noen andre som har sett - og smakt?

Jeg måtte selvfølgelig kjøpe en kartong, påskeeggene er alltid en slager her i huset, men jeg må påstå at jeg ikke synes de var like gode som påskeeggene.

Æsj har aldri likt den gugga inni de eggene der så jeg har ikke tenkkt å smake. Ble mer imponert over kjempekinderjuleeggene som er kommet. Ble nesten mett av et halvt kinderegg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Det blir jo ikke mer juleegg av at man fester et falskt nisseskjegg og lue på kyllingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladen rundt fyllet er jo fra Freia, og det er den beste sjokoladen i verden.

Hvordan de har klart å hærpe sin egen sjokolode ved å fylle den med noe som smaker så bittert/rart/ubestemmelig aner jeg ikke. Fyller var søtt, men man smaker ikke det søte på en måte, fyllet smaker bare noe som kan minne om en blanding av smør og kakao... Jukk!!!

Da man var liten har man kanskje prøv då ta en skje med kakao i munnen ? Blir sånn i smak, bare at det er fuktig på en fettete måte. Blæææææ! Terninkast 1 fra meg, helst 0, men det finnes ikke på en terning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...