2a1m Skrevet 24. oktober 2011 #21 Del Skrevet 24. oktober 2011 Oioioi, dette har jeg ikke fått med meg!! Jeg og familien elsker påske egget! Så jeg må vel kjøpe disse og, alt for nysgjerrig til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 24. oktober 2011 #22 Del Skrevet 24. oktober 2011 De smaker VONDT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2011 #23 Del Skrevet 24. oktober 2011 de høres ikke noe gode ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 25. oktober 2011 #24 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg syns de var helt ok, men kan ikke måle seg med påskeeggene. Sjokoladeegg fyllt med nugatti air etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 25. oktober 2011 #25 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vet noen hvor i Oslo man kan få tak i dem? I dagligvarebutikk? Har sett dem på Statoil, Narvesen o.l, men er jo mye billigere hvis jeg ikke kjøper dem derifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 25. oktober 2011 #26 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så dem i dag, jeg også Kjøpte ingen. Tenkte at de umulig kan være like gode med sjokoladefyll i stedet for melkefyll, men tror nesten jeg må prøve dem nærmere mot jul en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 25. oktober 2011 #27 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vet noen hvor i Oslo man kan få tak i dem? I dagligvarebutikk? Har sett dem på Statoil, Narvesen o.l, men er jo mye billigere hvis jeg ikke kjøper dem derifra.. Jeg har sett dem på rema 1000 (har ikke smakt dem enda da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 25. oktober 2011 #28 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har sett dem på rema 1000 (har ikke smakt dem enda da) Jeg var på Rema 1000 i dag, men så dem ikke der Var du på en Rema i Oslo? Hvilken da? Blir så nyskjerrig på dem! Men har ikke så altfor høye forventninger etter det jeg har lest her :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 25. oktober 2011 #29 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var på Rema 1000 i dag, men så dem ikke der Var du på en Rema i Oslo? Hvilken da? Blir så nyskjerrig på dem! Men har ikke så altfor høye forventninger etter det jeg har lest her :/ Ja, i Oslo Jeg så dem i alle fall på Rema 1000 på lambertseter for ikke mange dager siden. Den butikken er jo ganske stor, så kanskje de finnes hvis man leter i de litt større remabutikkene? Må få smakt dem jeg også, selv om jeg tror de ikke er like gode som påskeeggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 26. oktober 2011 #30 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det bare jeg som lurer på hva i alle dager EGG har med jula å gjøre? Hjelper ikke at man kler på kyllingen en nisselue, altså. Nei, de der skal ikke smakes. Noen prinsipper må man jo holde fast ved 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2011 #31 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det bare jeg som lurer på hva i alle dager EGG har med jula å gjøre? Hjelper ikke at man kler på kyllingen en nisselue, altså. Min første tanke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 26. oktober 2011 #32 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hm,har ikke sett dem enda,men jeg må vel smake dem Tipper de ikke er like gode som påskeeggene,men jeg er sånn som får lyst til å prøve når jeg ser et nytt produkt i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. oktober 2011 #33 Del Skrevet 26. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #34 Del Skrevet 26. oktober 2011 Juleegg... høres omtrent like riktig ut som påskenissen. Frister ikke! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 26. oktober 2011 #35 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er storspiser av Julekuler jeg nå i juletiden.. de er nemlig fylt med melkekrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniel Skrevet 28. oktober 2011 #36 Del Skrevet 28. oktober 2011 betalte 32kr på Rema for en pakke med disse juleeggen. de smakte nydelig, påskeeggene er bedre men disse var gode for d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paine Skrevet 29. oktober 2011 #37 Del Skrevet 29. oktober 2011 Synes påskeeggene er altfor mektige, så jeg forventer at disse er det også. Men jeg kommer nok til å måtte smake en gang før jul, bare for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 31. oktober 2011 #38 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke funnet dem enda! Har vært på mange forskjellige Meny, Rimi, Ica, Joker og Bunnpris, men ingen har dem! Har tilogmed vært på Coop Mega! Merkelig altså.. Men ryktene sier Rema, jeg får prøve å finne en Rema da, og krysse fingre for at de har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. november 2011 #39 Del Skrevet 1. november 2011 I dag var jeg på Rema på Majorstua, men de hadde dem ikke der heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #40 Del Skrevet 1. november 2011 De har dem mange steder i Bergen, og de er iflg. flere helt jævlige. Jeg har ikke smakt selv, men kanskje det blir litt smør på flesk med sjokolade i sjokoladeegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå