Gå til innhold

Freia Juleegg

Niennas

Anbefalte innlegg

Oioioi, dette har jeg ikke fått med meg!!

Jeg og familien elsker påske egget!

Så jeg må vel kjøpe disse og, alt for nysgjerrig til noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de var helt ok, men kan ikke måle seg med påskeeggene. Sjokoladeegg fyllt med nugatti air etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvor i Oslo man kan få tak i dem? I dagligvarebutikk? Har sett dem på Statoil, Narvesen o.l, men er jo mye billigere hvis jeg ikke kjøper dem derifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Så dem i dag, jeg også :) Kjøpte ingen. Tenkte at de umulig kan være like gode med sjokoladefyll i stedet for melkefyll, men tror nesten jeg må prøve dem nærmere mot jul en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Vet noen hvor i Oslo man kan få tak i dem? I dagligvarebutikk? Har sett dem på Statoil, Narvesen o.l, men er jo mye billigere hvis jeg ikke kjøper dem derifra..

Jeg har sett dem på rema 1000 (har ikke smakt dem enda da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett dem på rema 1000 (har ikke smakt dem enda da) :)

Jeg var på Rema 1000 i dag, men så dem ikke der :( Var du på en Rema i Oslo? Hvilken da? :) Blir så nyskjerrig på dem! Men har ikke så altfor høye forventninger etter det jeg har lest her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg var på Rema 1000 i dag, men så dem ikke der :( Var du på en Rema i Oslo? Hvilken da? :) Blir så nyskjerrig på dem! Men har ikke så altfor høye forventninger etter det jeg har lest her :/

Ja, i Oslo :) Jeg så dem i alle fall på Rema 1000 på lambertseter for ikke mange dager siden. Den butikken er jo ganske stor, så kanskje de finnes hvis man leter i de litt større remabutikkene? Må få smakt dem jeg også, selv om jeg tror de ikke er like gode som påskeeggene :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hva i alle dager EGG har med jula å gjøre? Hjelper ikke at man kler på kyllingen en nisselue, altså. :filer:

Nei, de der skal ikke smakes. Noen prinsipper må man jo holde fast ved ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hva i alle dager EGG har med jula å gjøre? Hjelper ikke at man kler på kyllingen en nisselue, altså. :filer:

Min første tanke også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Hm,har ikke sett dem enda,men jeg må vel smake dem :) Tipper de ikke er like gode som påskeeggene,men jeg er sånn som får lyst til å prøve når jeg ser et nytt produkt i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes påskeeggene er altfor mektige, så jeg forventer at disse er det også. Men jeg kommer nok til å måtte smake en gang før jul, bare for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet dem enda! Har vært på mange forskjellige Meny, Rimi, Ica, Joker og Bunnpris, men ingen har dem! Har tilogmed vært på Coop Mega! Merkelig altså.. Men ryktene sier Rema, jeg får prøve å finne en Rema da, og krysse fingre for at de har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

De har dem mange steder i Bergen, og de er iflg. flere helt jævlige. Jeg har ikke smakt selv, men kanskje det blir litt smør på flesk med sjokolade i sjokoladeegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...