Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg får det... Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg kjøper ikke klær så veldig ofte. Et plagg i ny og ne når jeg finner noe gøy.

I dag har jeg f.eks. kjøpt den kuleste jakken! :D Men den er litt upraktisk, for den går ikke helt godt sammen med alle farger og den er litt mer fin jakke... Kanskje derfor jeg får dårlig samvittighet, fordi den er litt upraktisk. Ikke var den så dyr til å være en sånn jakke heller, men jeg trengte jo egentlig ingen jakke...

Noen andre som har det litt sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kjæreste Nefertiti

Bare kjøp deg klær du.

kos deg. :kul:

Skrevet

Bærbar lykke, kalles det. Grattis med ny jakke!!

Gjest Nefertiti
Skrevet

Tusen takk :D

Den var skikkelig fin, det synes samboeren min og :)

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Du har ikke ett aldri så lite martyr-kompleks?

Skrevet

Det kan hende jeg får bitte liten dårlig samvittighet når jeg bruker mye penger. Siste gang jeg var ute, da brukte jeg over en tusen lapp og det var egentlig ikke mening. Mål var å kjøpe meg noe klær til jul. Men ellers jeg pleier å tenker mye sånn som det-at jeg fortjener det, og at mannen min få sine data utstyret og sant, og jeg få mine....Det er etter min mening da lite å føler seg dårlig over.

Men hvis økonomi er trangt og jeg finner noe jeg MÅ bare ha, og hvis det er dyrt og jeg kjøpe likevel, ja, da føler jeg litt dårlig....Men det går fort over. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...