Castiel Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hva samler dere paa? Folk samler jo paa saa mye rart saa hadde vaer moro aa hoere om dere har noe kjaert?:-) selv samler jeg paa gamle uttakslapper fra minibanker, samt vodkaflasker. Klarer dog ikke aa bare la de staa uaapnet paa hylla, da jeg ikke ser meningen med aa betale penger for noe man ikke skal nyte:-) er jo selve flaskene jeg er glad i, men seriose samlere hadde vel dratt av seg haaret... Hva samler du paa?
chepooka Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Det var jo noen rimelig sære ting du samlet på da? Ble litt nysgjerrig på hva du gjør med minibank-kvitteringene; limer dem inn i fotoalbum med kommentarer til? "Klokka fire på natta på Esso'n på vei hjem fra nach. Løkpølse med rekesalat og cola." Jeg samlet på spesielle og fine klinkekuler da jeg var liten - dvs de jeg vant og byttet meg til. Ble så utrolig skuffet da jeg senere var på en lekebutikk og så at du kunne kjøpe hele poser fulle av klinkekuler... da mistet det sjarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå