Gå til innhold

Ikke mensen, men fortsatt negativ test...

Summis

Anbefalte innlegg

Fredag skulle jeg ha mensen, har testet i dag, men den var negativ. Blir så frustrert. Pleier å ha regelmessige sykluser, kommer alltid fredag ca kl 0800. Men nå er jeg på overtid, men negativ test....

Vet at det kan ta en stund før kroppen har produsert nok HCG til å slå ut på en test, men vil så gjerne vi te det nå.

Ja, ja, man får bare smøre seg med tålmodighet.

Klem Summis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Føler med deg!

Har det sånn hver mnd. jeg!!! :D

Skal man bli gravid, testes tålmodigheten.

Det er helt sikkert!!!

Lykke til uansett hva utfallet blir! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk over tida da jeg skulle ha datteren min..etter noen dager tok jeg hjemmetest..viste negativ..etter ytterligere en ukes tid tok jeg en til...negativ..4 uka dro jeg på legekontoert og testa positv :D

tror nok at det skillte seg ganske sent ut store nok mengder hcg med meg til at det kunne slå ut...uansett 7.5 mnd etter legebesøke fødte jeg en vakker velskapt datter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom TR på besøk, ble skikkelig lei meg ja. Var nesten sikker på at det hadde klaffet dene gang, men den gang ei. vi får prøve på igjen, håpe det blir snart.

Klem Summis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinnatagg: Æsj da! Trodde det kom ei gladmelding her jeg nå! Fælt å gå og vente så mange dager, bare for å oppleve at mensen kom likevel. Tålmodighet ja...

Men bedre lykke neste gang - klaffer for oss alle sammen med tid og stunder, vet du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bedre lykke neste gang - klaffer for oss alle sammen med tid og stunder' date=' vet du! :D[/quote']

Det er da en sannhet med store modifikasjoner...

Beklager at jeg sporer av Summis. Bedre lykke neste syklus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er da en sannhet med store modifikasjoner...

Noe man trenger å høre når man sitter der med skuffelsen...? Syns ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe man trenger å høre når man sitter der med skuffelsen...? Syns ikke det.

Jeg synes det er å håne de som sliter med å bli gravide å si at alle klarer det en dag. I alle fall så bastant som du sa det. Kanskje jeg som er litt ekstra sart, men jeg reagerte på utsagnet i alle fall.

Det er veldig leit, men det er faktisk noen som aldri kan bli gravide (eller som "bare" sliter i årevis før det klaffer). Man skal ikke minne dem på at de ikke kan bli gravide, men man skal heller ikke minne dem på at "alle andre" blir gravide en eller annen gang.

Min mening. Kanskje helt på jordet siden jeg selv aldri har vært langtidsprøver?! Og selvfølgelig håper jeg at jeg slipper å bli det noen gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...