Indira Skrevet 16. mai 2002 #1 Del Skrevet 16. mai 2002 Sitter å vrenger hjernen her etter god, gammel fæstmusikk! Allitd når jeg benker meg ned foran pc'n for å laste, så låser hjernen seg. Kommer ikke på en eneste låt! Så, da trenger jeg litt hjelp! Kan ikke dere komme med deres beste partylåter? Da mener jeg alt mellom himmel og jord! Det kan godt være dagens musikk, men aller helst de gode gamle fra åtti tallet og nedover også! Kom med forslag! Hva er det som virkelig får rocke foten til å leve hos deg?? Jeg har dratt på meg jobben med å finne bra musikk til en fest med jobben! Evig takknemlig for litt inspirasjon her asså! _________________ Indira 1212[ Dette Innlegg er endret av: Indira den 2002-05-16 23:33 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wild at heart Skrevet 16. mai 2002 #2 Del Skrevet 16. mai 2002 the proclaimers.. i will walk five hundred miles.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Heissan! Sangen "life is life" bruker å slå an. Husker ikke helt hva gruppa heter, lurer på om det var Opus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg synes at musikken fra Grease slår an i de fleste lag jeg. Dessuten er Raga Rockers bra for stemningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Hey Baby - husker ikke helt hvem Sitter med 80'talls cd'en foran meg nå, så jeg skal ramse opp noen for deg... Sunshine Reaggae - Laid Back Karma Chameleon - Culture Club Nothing's gonna stop me now - Samantha Fox Touch me - Samantha Fox Hot in the city - Billy Idol Never ending story - Limahl Summer of '69 - Bryan Adams Maria Magdalena - Sandra In the heat of the night - Sandra Sexy Eyes - Dr. Hook When the going get's tough - Billy Ocean Tarzan Boy - Baltimora Papa don't preach - Madonna La Isla Bonita - Madonna We will roch you - Queen Dressed for success - Roxette Splitter pine - Dum Dum Boys Paradis city - Guns 'n' Roses Her var i allefall noen forslag Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. mai 2002 #6 Del Skrevet 16. mai 2002 Beste partymusikk må være å sjuke folk som er på besøk hos det på tredagern... pleier alltid å sette på noe prøysen, Øystein Sunde.... Eller for å gjøre katastrofen komplett for de stakkars jævlene som ikke har sovet på 72 timer.... spiller jeg tio tusan røda rosar..... Vikingarna.... Jeg lover dere.... ingenting kan psyke ut normalt oppavgående mennesker så mye.... Waco *litt humor har man jo i hverdagen....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #7 Del Skrevet 16. mai 2002 Cameo: Word up! Lenny Kravitz: American Woman Lynyrd Skynyrd: Sweet Home Alabama (men den er intern) Robbie Williams: Let me entertain you Pink m.fl.: Lady Marmalade No Doubt: Hey baby Diverse acid jazz Mamas and The Papas: California Dreamin' (også intern) Madonna: Girls just wanna have fun (forutsetning: godt med alkohol først) Baba Nation: Too bad, Chemical Mind, Out of my mind Dirty Dancing: Hungry Eyes (forutsetning: helvetes mye alkohol først) Ellers spørs det jo helt i hvilken anledning, formål, mennesker etc. _________________ ~Amanda~1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-05-17 00:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 16. mai 2002 #8 Del Skrevet 16. mai 2002 we will rock you av 5ive !!! yeeh.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #9 Del Skrevet 16. mai 2002 Bare en liten rettelse til Amandas liste; det er Cindy Lauper som synger girls just wanne have fun, ikke Madonna. Så slipper du å lete feil hvis du vil ha den med. Garantert en sang som folk synger med på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 16. mai 2002 #10 Del Skrevet 16. mai 2002 Beste? Tja - men eg har ein ganske variert smak, så eg kan jo nemna litt av alt som eg kjem på (og har)... Frank Zappa - Bobby Brown Weather Girls - It's Raining Men Gloria Gaynor - I Will Survive Army of Lovers - Crucified Alannah Myles - Black Velvet Sweet - The Ballroom Blitz Nena - 99 Luftballons lovin' Spoonful - Summer in the City Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun Opus - Live is Life Terry Jacks - Seasons in the Sun Mungo Jerry - In The Summertime Toto Coelo - Dracula's Tango ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) Heart (evt. Dalbello) - Black On Black Berlin - Take My Breath Away M/A/R/R/S - Pump Up The Volume T'Pau - China In Your Hand Billy Idol - Mony Mony Bob Geldoff - I Don't Like Mondays Salt'n'Pepa - Do You Want Me Starship - We Built This City Joe Cocker - Unchain My Heart Status Quo - The Wanderer Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero Bananarama - Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye Modern Talking - Brother Louie Rednex - Cotton-Eye Joe Sandra - La Vista De Luna Smokie - Living Next Door To Alice Miami Sound Machine - Dr. Love Village People - Y.M.C.A og In The Navy Hjelper dette litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #11 Del Skrevet 16. mai 2002 Hmmm, har ikke Madonna en cover engang?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. mai 2002 #12 Del Skrevet 16. mai 2002 Spirit in the sky. Da tar festen helt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #13 Del Skrevet 16. mai 2002 Ikke som jeg vet, men det er mulig. Jeg kjenner bare Cindy Lauper sin. Men det er jo så mange som synger samme sangene, så det er jo ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 23. mai 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 23. mai 2002 Hjertelig takk! Da skal jeg nok få laget en kul cd til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå