latterbox Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Min kjære gikk ned på kne for meg på fredag i Brussel og trur det blir i bergen vi skal gifte oss. Noen som har noen tips ang. lokaler caterling. osv.... Også i forhold til kjole og sminking og alt man trenger egentlig
latterbox Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 oki. er ikke det veldig dyrt og tungvint og få 50 stykk gamle og unge opp dit da?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Niks, den jobben må du nok finne utav selv. Du får kontakte de stedene du ønsker og høre med de. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Urdihuset er veldig fint om du ikke skal ha supermange gjester.
latterbox Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2011 likte det husket der så er det ganske sentralt og
Athene Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg vet dessverre ingenting om hvor det er gode lokaler i Bergen, da jeg knapt har vært i byen. Men ser at Fløyen er nevnt. Jeg var i et bryllup i Bergen i sommer, der mottakelsen ble holdt på Fløyen. Omgivelsene var fantastiske, men det var om så eneste fordelen med plassen. Servicen var gjennomgående dårlig. De var ikke klar med å sette opp lokalet, velkomstdrinker eller sette frem fruktfat da gjestene ankom, så det var bare å henge rundt utenfor til brudeparet kom. Deretter var maten ganske dårlig, i alle fall i forhold til hva de hadde betalt for det. Kjenner bruden godt, og hun mente at en rekke små og store tulle-ting ved Fløyen hadde ødelagt en stor del av dagen deres.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Vi hadde bryllupet på Urdihuset og var veldig fornøyd. Skikkelige kjekke lokaler ved at du kan ha flere rom i bruk om noen vil danse og andre vil sitte og prate etc. Var fornøyd med både maten og resten av opplegget, og så kunne vi ha med alkohol selv, hvilket reduserte kostnadene betraktlig
Lyra Skrevet 29. oktober 2011 #12 Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke noen erfaringer å komme med, men skulle jeg giftet meg i Bergen hadde jeg vurdert Akvariet. Litt utenom det vanlige og det virker kjempestilig
Gjest Silvermist Skrevet 29. oktober 2011 #13 Skrevet 29. oktober 2011 Kommandantboligen i Gravdal er super for bryllup.Hjememside.
Gjest Vena Cava Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med Bekkjarvik Gjestgiveri? Litt unna byen da, men veeeldig fint sted:) http://bekkjarvikgjestgiveri.no/ Eller så har du Fagernes Yatch Club: http://www.fyc.no/ Stallmestergaarden Moldegård http://www.moldegard.com/ Her har du flere: http://www.fanacatering.no/ Hva med å gifte seg ombord på Hurtigruten? Ha alt av fest, overnatting og mat ombord, det har jeg og samboer tenkt på selv. vi får se hva det blir til Lykke til uansett hva dere gjør, håper dette kunne hjelpe!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes Terminus (?) har fine lokaler!
Lutto Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 Vi giftet oss på Konstad Hovedgård i oktober og synes de lokalene og hagen var kjempe fint. Huset er jo litt slitt, men det brydde ikke vi oss om siden det ligger så mye spennende historie i veggene. Det er Gate Gourmet som leier ut disse lokalene, kan sjekke ut nettsiden: www.gategourmet.no. De har også andre lokaler til utleie. Vi er veldig glad for at vi la vår store dag i dies hender.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #18 Skrevet 31. oktober 2011 Bellevue ja Mange fine saler der, god mat og alt sånn:)
Supah Skrevet 6. november 2011 #20 Skrevet 6. november 2011 Vi giftet oss på Konstad Hovedgård i oktober og synes de lokalene og hagen var kjempe fint. Huset er jo litt slitt, men det brydde ikke vi oss om siden det ligger så mye spennende historie i veggene. Det er Gate Gourmet som leier ut disse lokalene, kan sjekke ut nettsiden: www.gategourmet.no. De har også andre lokaler til utleie. Vi er veldig glad for at vi la vår store dag i dies hender. Så kjekt å høre Her skal vi også ha vårt bryllup til sommeren. Har vært og sett på lokalene, og synes det er kjempevakkert der. Gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå