nilci Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hei. Det har aldri vært noe problem for meg å finne en gutt på et utested, men har mistet litt guts til å be han med hjem eller meg hjem til han. Hva gjør eller sier dere til gutten for at det skal skje noe? Jeg feiger som regel ut, selv om jeg har veldig lyst. Noen tips?
Gjest Rastl0s Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Herlig. Endelig ei jente som tar initiativ. Min oppfatning er at jenter som regel venter på å bli spurt! Hva med; "vil du være med meg hjem?" "vil du følge meg hjem?". 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Hei. Det har aldri vært noe problem for meg å finne en gutt på et utested, men har mistet litt guts til å be han med hjem eller meg hjem til han. Hva gjør eller sier dere til gutten for at det skal skje noe? Jeg feiger som regel ut, selv om jeg har veldig lyst. Noen tips? Nå har jeg en fast elsker, men i andre perioder driver jeg litt aktiv sjekking av spenning og også fordi jeg liker sex og vil bruke muligheten når jeg er uten forpliktelser. Jeg bruker god tid på å "rekognisere," og går gjerne til steder hvor jeg vet at sjansen er stor for å treffe gutter etter min smak. Om det er noen jeg synes utmerker seg, går jeg gjerne bort til ham og innleder en samtale om noe "enkelt" for å teste om det er kjemi. Om han virker aktuell, hender det jeg enten berører ham litt for å sjekke responsen, eller at jeg rett og slett sier at "jeg har lyst på sex. har du?". De kveldene jeg gjør dette, noe som kanskje er et par ganger i måneden når jeg er singel, sørger jeg for å ha på pent undertøy (stayups er alltid en vinner!), at jeg er nyshavet og at jeg selvsagt har med kondomer.
Gjest Raindrops Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Nå begynner det e bli en stund siden jeg tok med meg noen hjem fra byen, men jeg tror mannfolk setter pris på at man er direkte, så det er det jeg prøver på. En gang så ble fyren spurt av en kompis på samme bordet om de skulle dele taxi hjem. Da sa jeg ganske enkelt "Neida, det er ikke nødvendig, han skal jo være med hjem til meg " Min utkårede ble litt paff, men han ble da med, og vi hadde noen fine uker sammen den sommeren Skal sies at jeg ikke drar slike kommentarer hvis jeg ikke er ganske sikker på at det er i boks :gjeiper: 2
Gjest cybergirl Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Som regel kreler det jo med kåte mannfolk med en gang jenter bare går inn på et utested. Ellers så er det vel bare til å velge seg ut en og spør han rett ut, eller begynne og flørte med han først.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Hva med noe så enkelt som "Vil du være med meg hjem?" Du merker jo fort før du kommer til det punktet om dere har god kjemi eller ikke, og om han allerede er litt på gli. Det verste som kan skje er at han takker høflig nei og rusler videre.
Knirke Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Spør han om han vil være med å kjøpe kebab/pølse/annen nattmat, og så geleider du han bare hjem til deg etterpå, med mat i munnen så han ikke får protestert Funker som bare det!
kristal Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) .. Endret 2. desember 2015 av kristal ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå