AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Om du måtte velge ett eller 2 produkter, hva er dine must haves/favoritter til: RensScrubDagkremNattkremBodylotionSolkremØyekremLepper/glosFoundationShampooBalsmaKur/maske Jeg er tom for mye, og setter utrolig stor pris på deres erfaringer! Kom også med noe du bruker som jeg ikke har listet opp her som du bare ikke kan være foruten
Serenity_ Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 hmmm... husker ikke nøyaktige namn på alt sammen. Men kan skrive det jeg kommer på nå. Rens - Decleor sin rensemelk og rosa tonervannScrub - MD Formulations face and body scrubDagkrem - har brukt clinique, men huden ble for godt vant til den etter noen år, så er på utkikk etter en ny i disse dager. Kriseløsningen i sommer har vært Oil-free matifying daily moisturiser fra Aco (apoteket). Nå blir det vel en fra Matis eller Decleor, eller Jan marini. Jeg er kresen på at den skal være uten parfyme, men med spf. Nattkrem - det bruker jeg ikke. Men kan gjerne prøve om noen har gode tips.Bodylotion - Her er det mye rart. Liker best Vitamin E beauty oil. Solkrem - Pizz buin sineØyekrem - husker ikke navnet, men kjøpt på parfymeri, ser litt klinisk ut. Plastdings med 2 "krukker", halve er blå og andre halven er hvit - for dag/nattLepper/glos - En fra Clarins. Tror den heter instant light Natural Lip PerfectorFoundation - bruker ikkeShampoo - redken, men skal gå over til joico nå - bestile nettoppBalsma - samme som shampooKur/maske - bruker ikke Jakten på ny dagkrem med spf er vel det største problemet her. Siden kulden snart kommer hadde det vært fint om jeg klarte å bestemme meg snart
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Linker til feelunique.com og ebay jeg -Rens: Decleor rensemelk og toner. Når jeg dusjer bruker jeg i tillegg: md formulations Facial Cleanser Sensitive Skin -Scrub: md formulations Face & Body scrub -Dagkrem: A'kin White Tea & Aloe Hydration Gel Creme mot blank hud -Nattkrem: Samme som dag, men med serum under. -Bodylotion: Biothem Lait Corporel Anti-Drying Body Drying Milk lotion -Solkrem: Varierer -Øyekrem: Biotherm Age Fitnes Power Yeux -Lepper: L'oreal Color Riche i fargen Nude med Dior Specacular Shine Lipstick i fargen Nude oppå -Foundation: Bare Minerals Matte Foundation -Shampoo: Joico Body Luxe Volumising Shampoo -Balsam: Joico Body Luxe Volumising Conditioner -Kur: Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment for Damaged Hair Legger til -Maske: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask -Mascara: Yves Saint Laurent Luxurious False Lash Mascara -Blush/Rouge: Nars i fargen Orgasm -Krem mot store porer: md formulations the TEMPS Oil Control Pore Refiner -Serum: md formulations Continous Renewal Serum 3
Serenity_ Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Oi! Supert! snakk om detaljert! Burde nesten gå tilbake og redigere svaret mitt. hehe
Gjest D_flatmajor Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Scrub: md formulations face & body scrub. Dette er favorittproduktet mitt. Det er ikke ofte jeg har merka umiddelbar effekt av et produkt, men det gjorde jeg med dette. Lipgloss: Stila lip glaze Den er litt "sticky", men det plager ikke meg. God holdbarhet, fine farger, praktisk tube og så lukter de fantastisk. Kjøper mine på Min lenke Shampo/balsam: Egentlig Tigi Bed Head Superstar-serien, men fant ut at den var discontinued når jeg skulle søke den opp for å poste her. Jeg har kjærlighetssorg nå, merker jeg. Maske: Wella SP Color Save Mask Den lukter fantastisk, tynger ikke for mye, og jeg innbiller meg at den funker ganske bra.
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Scrub: md formulations face & body scrub. Dette er favorittproduktet mitt. Det er ikke ofte jeg har merka umiddelbar effekt av et produkt, men det gjorde jeg med dette. Lipgloss: Stila lip glaze Den er litt "sticky", men det plager ikke meg. God holdbarhet, fine farger, praktisk tube og så lukter de fantastisk. Kjøper mine på Min lenke Shampo/balsam: Egentlig Tigi Bed Head Superstar-serien, men fant ut at den var discontinued når jeg skulle søke den opp for å poste her. Jeg har kjærlighetssorg nå, merker jeg. Maske: Wella SP Color Save Mask Den lukter fantastisk, tynger ikke for mye, og jeg innbiller meg at den funker ganske bra. Er den lipglazen transparent eller dekker fargen? Hater når jeg kjøper f.eks en nude gloss også blir den bare blank på leppene, har røde lepper og liker å dekke det med nude lipgloss el leppestift.
Gjest D_flatmajor Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Er den lipglazen transparent eller dekker fargen? Hater når jeg kjøper f.eks en nude gloss også blir den bare blank på leppene, har røde lepper og liker å dekke det med nude lipgloss el leppestift. Altså, det er jo ingen leppestift, men til å være lipgloss er den slett ikke verst vil jeg mene. Jeg vet ikke om det henger sammen med at konsistensen er relativt tykk og klissete, men jeg er iallefall fornøyd. Mine lepper er også ganske pigmenterte.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Er den lipglazen transparent eller dekker fargen? Hater når jeg kjøper f.eks en nude gloss også blir den bare blank på leppene, har røde lepper og liker å dekke det med nude lipgloss el leppestift. L'oreal har kommet med nye nudefarger nå forresten Var det ikke du som brukte den Blonde Nude eller hva den het? Jeg brukte den jeg også, savner den. Nå har jeg kjøpt Nude og Tawny på ebay. L'oreal
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg brukte en nudegloss fra loreal ja, het glamshine. Brukte crystal nude glow og pearl nude glow. Fikk tak i en til i spania. Har de nye nudefargene kommet til norge?
Gjest Armule Skrevet 24. oktober 2011 #11 Skrevet 24. oktober 2011 Rens - Decleor Foaming Cleanser Scrub - MD Formulations Face and Body Scrub Dagkrem - Decleor Hydra Floral Cream (vinter)/Emulsion (sommer) Nattkrem - Decleor Hydra Floral Mask Bodylotion - Varierer. Body Shop sine liker jeg, med oliven. Solkrem - Decleor sine Øyekrem - bruker ikke Lepper/glos - EOS balmen Foundation - Tikei Shampoo - Pureology Hydrate Shampoo Balsam - Pureology PureVolume Conditioner Kur/maske - MD formulations Complex maske og Decleor Clay and Herbal mask.
Athene Skrevet 24. oktober 2011 #12 Skrevet 24. oktober 2011 Husker ikke fullt navn, men her er min oversikt Rens: Decleor Aroma rens og tonicScrub: Clarins sine. Og skrubbhanskerDagkrem: Decleor matt fluidNattkrem: Decleor AromaBodylotion: Bruker ikke lotion, bruker kun krem når jeg er tørr.Solkrem: DecleorØyekrem: Bruker ikkeLepper/glos: Ingen favoritt, bruker Decleor ved tørre lepper, ellers mange ulike leppestifterFoundation: ID makeup til daglig, diverse med litt skimmer til kveldsbruk. Shampoo: Bumble and Bumble, varierer mellom sunday shampoo og seeweedBalsma: Samme som overKur/maske: Bruker ikke
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #13 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg brukte en nudegloss fra loreal ja, het glamshine. Brukte crystal nude glow og pearl nude glow. Fikk tak i en til i spania. Har de nye nudefargene kommet til norge? Jeg såg iallfall reklame for de nye Color Riche i det nyeste Det Nye for et par dager siden Men det er leppestift altså. Sikker bare jeg som husker feil
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #14 Skrevet 24. oktober 2011 Rens - Decleor rensemelk og toner. Scrub - MD Formulations face & body scrub Dagkrem - Matis SOS nutrition foreløbig Nattkrem - Decleor aroma white c+ recovery brightening Bodylotion - Jojobaolje Solkrem - Jan marini sin spf 30 for ansikt Øyekrem - Jojobaolje Lepper/glos - NYX leppestifter Foundation - Barefaced Minerals og Revlon colorstay Shampoo - Avalon organics lavendel Balsma - Avalon organics lavendel Kur/maske - Yoghurt naturell og honning, Elemis deep clean purifying mask Spotprodukt - Md formulations vit-a-plus clearing complex
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg såg iallfall reklame for de nye Color Riche i det nyeste Det Nye for et par dager siden Men det er leppestift altså. Sikker bare jeg som husker feil Leppestift er bedre fordi den sitter lengre. Bruker for tiden denne fra Clarins i Simply nude men den har ikke noe shimmer i seg. Liker at de glitrer litt. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Lepper/Leppestift/Joli-Rouge.htm Ikke så dyr og de leverer raskt og billig. Fant loreal sin nude på nettet, spent på om den kommer til norge snart Er alltid på let etter den perfekte Nude leppestiften/glossen. Endret 24. oktober 2011 av Liquorice
Chocoholic Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 Dette er skjønnhetsproduktene jeg MÅ ha, og inkluderer noen du ikke har på lista Rens: Liz Earle cleanse&polish hot cloth cleanser Scrub: Origins brighter by nature pads (mirakelprodukt for aknearr i ansiktet) og Origins brighter by nature scrub (en gul med korn i) Masker: Origins Clear improvement (kullmaske for sorte prikker), og Out of trouble (for kviser) Dagkrem: Origins Make a difference face cream Nattkrem: Origins high potency night-a-mins serum: Origins brighter by nature skin tone correcting serum (for arr), og Origins make a difference serum (fukt) Body scrub: The Body Shop Olive scrub Bodylotion: Origins ginger souffle Solkrem: Origins spf35 for face (husker ikke hva den heter) Øyekrem: Origins plantscription Elsker Origins Lepper/gloss: Origins dr. andrew weil for origins lip treatment og Decléor lip stick (fukt begge to). Bruker sjelden farge på leppene Foundation: Estée Lauder double-wear light og Laura Mercier oil-free tinted moisturizer eyeliner: Bobbi Brown long wear gel eyeliner - går ikke en dag uten denne Shampoo: Joico eller Redken, de grønne for volum husker ikke hva de heter Balsam: Samme som sjampo Kur/maske: Joico K-Pak deep penetrating reconstructor (protein), Joico K-Pak intense hydrator (fukt) og Moroccanoil oil treatment (hårolje)
OliviaP Skrevet 24. oktober 2011 #17 Skrevet 24. oktober 2011 Rens: Eucerin toner (blank) og Simple ansiktsservietter Scrub: Den grønne fra Loreal til kroppen, og No7 sin til ansiktet Dagkrem: Eucerin Nattkrem: bruker ikke Bodylotion: litt forksjelig, men mest fra Nivea eller LDB Solkrem: Cliniderm Øyekrem: Bruker ikke Lepper/gloss: Kjøper stort sett lipgloss billig, men oftest Isadora tror jeg Foundation: Bobbi Brown!! Helt klart, i det meste av sminke egentlig Shampoo, balsam og hårkur: Blå Sunsilk, ELSKER hårkuren! Bruker også hårkur fra Bjørn Axen for slitt hår
2shy Skrevet 24. oktober 2011 #18 Skrevet 24. oktober 2011 Om du måtte velge ett eller 2 produkter, hva er dine must haves/favoritter til: Rens - OriginsScrub - Bruker sjeldent, pleier å bruke den fra Green People evnt jeg blander havsalt og oljeDagkrem - OriginsSolkrem - Green PeopleLepper/glos - Dr Hausckha eller Burts BeesFoundation - Akkurat nå Guerlain, prøver å finne et organisk merke jeg likerShampoo - Min favoritt er denneBalsma - Samme serie som shampoKur/maske - Joico Kpak Jeg er tom for mye, og setter utrolig stor pris på deres erfaringer! Kom også med noe du bruker som jeg ikke har listet opp her som du bare ikke kan være foruten
Gjest happy_me Skrevet 24. oktober 2011 #19 Skrevet 24. oktober 2011 Alt for håret: Aussie!! Genialt, gjør håret mitt friskt, mykt og skinnende gjør alt for håret mitt som de lover i teksten utenpå flaska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå