Gå til innhold

Hva er dine favorittprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du måtte velge ett eller 2 produkter, hva er dine must haves/favoritter til:

• Rens
    • Scrub
    • Dagkrem
    • Nattkrem
    • Bodylotion
    • Solkrem
    • Øyekrem
    • Lepper/glos
    • Foundation
    • Shampoo
    • Balsma
    • Kur/maske

Jeg er tom for mye, og setter utrolig stor pris på deres erfaringer!

Kom også med noe du bruker som jeg ikke har listet opp her som du bare ikke kan være foruten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... husker ikke nøyaktige namn på alt sammen. Men kan skrive det jeg kommer på nå.

• Rens - Decleor sin rensemelk og rosa tonervann
    • Scrub - MD Formulations face and body scrub
    • Dagkrem - har brukt clinique, men huden ble for godt vant til den etter noen år, så er på utkikk etter en ny i disse dager. Kriseløsningen i sommer har vært Oil-free matifying daily moisturiser fra Aco (apoteket). Nå blir det vel en fra Matis eller Decleor, eller Jan marini. Jeg er kresen på at den skal være uten parfyme, men med spf.
    • Nattkrem - det bruker jeg ikke. Men kan gjerne prøve om noen har gode tips.
    • Bodylotion - Her er det mye rart. Liker best Vitamin E beauty oil.
    • Solkrem - Pizz buin sine
    • Øyekrem - husker ikke navnet, men kjøpt på parfymeri, ser litt klinisk ut. Plastdings med 2 "krukker", halve er blå og andre halven er hvit - for dag/natt
    • Lepper/glos - En fra Clarins. Tror den heter instant light Natural Lip Perfector
    • Foundation - bruker ikke
    • Shampoo - redken, men skal gå over til joico nå - bestile nettopp
    • Balsma - samme som shampoo
    • Kur/maske - bruker ikke

Jakten på ny dagkrem med spf er vel det største problemet her. Siden kulden snart kommer hadde det vært fint om jeg klarte å bestemme meg snart :fnise:

Skrevet

Oi! Supert! snakk om detaljert!

Burde nesten gå tilbake og redigere svaret mitt. hehe :)

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Scrub: md formulations face & body scrub. Dette er favorittproduktet mitt. Det er ikke ofte jeg har merka umiddelbar effekt av et produkt, men det gjorde jeg med dette.

Lipgloss: Stila lip glaze Den er litt "sticky", men det plager ikke meg. God holdbarhet, fine farger, praktisk tube og så lukter de fantastisk. Kjøper mine på Min lenke

Shampo/balsam: Egentlig Tigi Bed Head Superstar-serien, men fant ut at den var discontinued når jeg skulle søke den opp for å poste her. :( Jeg har kjærlighetssorg nå, merker jeg.

Maske: Wella SP Color Save Mask Den lukter fantastisk, tynger ikke for mye, og jeg innbiller meg at den funker ganske bra.

Skrevet

Scrub: md formulations face & body scrub. Dette er favorittproduktet mitt. Det er ikke ofte jeg har merka umiddelbar effekt av et produkt, men det gjorde jeg med dette.

Lipgloss: Stila lip glaze Den er litt "sticky", men det plager ikke meg. God holdbarhet, fine farger, praktisk tube og så lukter de fantastisk. Kjøper mine på Min lenke

Shampo/balsam: Egentlig Tigi Bed Head Superstar-serien, men fant ut at den var discontinued når jeg skulle søke den opp for å poste her. :( Jeg har kjærlighetssorg nå, merker jeg.

Maske: Wella SP Color Save Mask Den lukter fantastisk, tynger ikke for mye, og jeg innbiller meg at den funker ganske bra.

Er den lipglazen transparent eller dekker fargen? Hater når jeg kjøper f.eks en nude gloss også blir den bare blank på leppene, har røde lepper og liker å dekke det med nude lipgloss el leppestift.

Skrevet

Denne må jeg ha på mine innlegg :)

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Er den lipglazen transparent eller dekker fargen? Hater når jeg kjøper f.eks en nude gloss også blir den bare blank på leppene, har røde lepper og liker å dekke det med nude lipgloss el leppestift.

Altså, det er jo ingen leppestift, men til å være lipgloss er den slett ikke verst vil jeg mene. Jeg vet ikke om det henger sammen med at konsistensen er relativt tykk og klissete, men jeg er iallefall fornøyd. Mine lepper er også ganske pigmenterte.

Skrevet

L'oreal har kommet med nye nudefarger nå forresten :) Var det ikke du som brukte den Blonde Nude eller hva den het? Jeg brukte den jeg også, savner den. Nå har jeg kjøpt Nude og Tawny på ebay. L'oreal

Skrevet

Jeg brukte en nudegloss fra loreal ja, het glamshine. Brukte crystal nude glow og pearl nude glow. Fikk tak i en til i spania. Har de nye nudefargene kommet til norge?

Skrevet

Rens - Decleor Foaming Cleanser

Scrub - MD Formulations Face and Body Scrub

Dagkrem - Decleor Hydra Floral Cream (vinter)/Emulsion (sommer)

Nattkrem - Decleor Hydra Floral Mask

Bodylotion - Varierer. Body Shop sine liker jeg, med oliven.

Solkrem - Decleor sine

Øyekrem - bruker ikke

Lepper/glos - EOS balmen

Foundation - Tikei

Shampoo - Pureology Hydrate Shampoo

Balsam - Pureology PureVolume Conditioner

Kur/maske - MD formulations Complex maske og Decleor Clay and Herbal mask.

Skrevet

Husker ikke fullt navn, men her er min oversikt

• Rens: Decleor Aroma rens og tonic
    • Scrub: Clarins sine. Og skrubbhansker
    • Dagkrem: Decleor matt fluid
    • Nattkrem: Decleor Aroma
    • Bodylotion: Bruker ikke lotion, bruker kun krem når jeg er tørr.
    • Solkrem: Decleor
    • Øyekrem: Bruker ikke
    • Lepper/glos: Ingen favoritt, bruker Decleor ved tørre lepper, ellers mange ulike leppestifter
    • Foundation: ID makeup til daglig, diverse med litt skimmer til kveldsbruk.
    • Shampoo: Bumble and Bumble, varierer mellom sunday shampoo og seeweed
    • Balsma: Samme som over
    • Kur/maske: Bruker ikke

Skrevet

Jeg brukte en nudegloss fra loreal ja, het glamshine. Brukte crystal nude glow og pearl nude glow. Fikk tak i en til i spania. Har de nye nudefargene kommet til norge?

Jeg såg iallfall reklame for de nye Color Riche i det nyeste Det Nye for et par dager siden :) Men det er leppestift altså. Sikker bare jeg som husker feil :)

Skrevet

Rens - Decleor rensemelk og toner.

Scrub - MD Formulations face & body scrub :strix:

Dagkrem - Matis SOS nutrition foreløbig

Nattkrem - Decleor aroma white c+ recovery brightening :strix:

Bodylotion - Jojobaolje

Solkrem - Jan marini sin spf 30 for ansikt

Øyekrem - Jojobaolje

Lepper/glos - NYX leppestifter

Foundation - Barefaced Minerals og Revlon colorstay

Shampoo - Avalon organics lavendel

Balsma - Avalon organics lavendel

Kur/maske - Yoghurt naturell og honning, Elemis deep clean purifying mask

Spotprodukt - Md formulations vit-a-plus clearing complex :strix:

Skrevet (endret)

Jeg såg iallfall reklame for de nye Color Riche i det nyeste Det Nye for et par dager siden :) Men det er leppestift altså. Sikker bare jeg som husker feil :)

Leppestift er bedre fordi den sitter lengre. Bruker for tiden denne fra Clarins i Simply nude men den har ikke noe shimmer i seg. Liker at de glitrer litt.

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Lepper/Leppestift/Joli-Rouge.htm

Ikke så dyr og de leverer raskt og billig.

Fant loreal sin nude på nettet, spent på om den kommer til norge snart :) Er alltid på let etter den perfekte Nude leppestiften/glossen.

Endret av Liquorice
Skrevet

Dette er skjønnhetsproduktene jeg MÅ ha, og inkluderer noen du ikke har på lista

Rens: Liz Earle cleanse&polish hot cloth cleanser

Scrub: Origins brighter by nature pads (mirakelprodukt for aknearr i ansiktet) og Origins brighter by nature scrub (en gul med korn i)

Masker: Origins Clear improvement (kullmaske for sorte prikker), og Out of trouble (for kviser)

Dagkrem: Origins Make a difference face cream

Nattkrem: Origins high potency night-a-mins

serum: Origins brighter by nature skin tone correcting serum (for arr), og Origins make a difference serum (fukt)

Body scrub: The Body Shop Olive scrub

Bodylotion: Origins ginger souffle

Solkrem: Origins spf35 for face (husker ikke hva den heter)

Øyekrem: Origins plantscription

Elsker Origins :P

Lepper/gloss: Origins dr. andrew weil for origins lip treatment og Decléor lip stick (fukt begge to). Bruker sjelden farge på leppene

Foundation: Estée Lauder double-wear light og Laura Mercier oil-free tinted moisturizer

eyeliner: Bobbi Brown long wear gel eyeliner - går ikke en dag uten denne

Shampoo: Joico eller Redken, de grønne for volum husker ikke hva de heter

Balsam: Samme som sjampo

Kur/maske: Joico K-Pak deep penetrating reconstructor (protein), Joico K-Pak intense hydrator (fukt) og Moroccanoil oil treatment (hårolje)

Skrevet

Rens: Eucerin toner (blank) og Simple ansiktsservietter

Scrub: Den grønne fra Loreal til kroppen, og No7 sin til ansiktet

Dagkrem: Eucerin

Nattkrem: bruker ikke

Bodylotion: litt forksjelig, men mest fra Nivea eller LDB

Solkrem: Cliniderm

Øyekrem: Bruker ikke

Lepper/gloss: Kjøper stort sett lipgloss billig, men oftest Isadora tror jeg

Foundation: Bobbi Brown!! Helt klart, i det meste av sminke egentlig

Shampoo, balsam og hårkur: Blå Sunsilk, ELSKER hårkuren! Bruker også hårkur fra Bjørn Axen for slitt hår

:)

Skrevet

Om du måtte velge ett eller 2 produkter, hva er dine must haves/favoritter til:

• Rens - Origins
    • Scrub - Bruker sjeldent, pleier å bruke den fra Green People evnt jeg blander havsalt og olje
    • Dagkrem - Origins
    • Solkrem - Green People
    • Lepper/glos - Dr Hausckha eller Burts Bees
    • Foundation - Akkurat nå Guerlain, prøver å finne et organisk merke jeg liker
    • Shampoo - Min favoritt er denne
    • Balsma - Samme serie som shampo
    • Kur/maske - Joico Kpak

Jeg er tom for mye, og setter utrolig stor pris på deres erfaringer!

Kom også med noe du bruker som jeg ikke har listet opp her som du bare ikke kan være foruten :)

Gjest happy_me
Skrevet

Alt for håret: Aussie!! Genialt, gjør håret mitt friskt, mykt og skinnende :) gjør alt for håret mitt som de lover i teksten utenpå flaska :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...