Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Skal bake til skolen på fredag. Noen som har oppskrift på dette?
smile Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Vet ikke om jeg er helt fjern hvis jeg sier vanlig bolleoppskrift og ha i litt gurkemeie for fargens skyld. Mener å ha hørt det en gang men mulig jeg hørte skjevt....
chimp Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Det bør være ekte safran....både for fargen og smakens skyld!!! http://www.nrk.no/mat/julemat/572837.html
bluebird Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Det bør være ekte safran....både for fargen og smakens skyld!!! For lommebokens skyld bør det være gurkemeie.
chimp Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 For lommebokens skyld bør det være gurkemeie. Det skal vel ikke mer enn et gram til, og det er overkommelig i pris....Èn gang i året.....
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Safran på Obs var ti ganger billigere enn på apoteket. iflg ukens sjokkpris i BT
bluebird Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Det skal vel ikke mer enn et gram til' date=' og det er overkommelig i pris....Èn gang i året.....[/quote'] Er det ikke et kilo da? :klø:
Fru Snurp Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 En kilo safran??? :o Det hadde vel blitt omlag 50 000.- og veldig dyre lussekatter. 1 gram burde holde til en passe deig. Løs safranen opp i den varme væsken, så blir det så bra så. Safran har veldig konsentert farge og smak, så det skal ikke så mye til :-) (heldigvis)
chimp Skrevet 8. desember 2003 #9 Skrevet 8. desember 2003 Dette er ikke Hakkebakke-skogen........eller er det???? :o
Mette Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Tips: Bruk kulturmelk isteden for H melk, da blir de saftigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå